بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی یسنا مارکت مجموعه یسنا مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش لوازم خانگی هستیم با 7 سال سابقه فعال و با سه شعبه در تهران ، گناوه و بانه در خدمت هم میهنان کشور عزیزمان ایران هستیم. در فروشگاه ما می‌توانید انواع لباسشویی، یخچال، ظرفشویی ، تلویزیون و دیگر لوازم خانگی را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب پیدا کنید. ما تلاش می‌کنیم تا محصولات با کیفیت و با نام تجاری معتبر را خدمت مشتریان عزیز ارائه نمائیم.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

 

غذا در سرخ کن با حرارت بالا با استفاده از فن های قدرتمندی که هوا را خیلی سریع به گردش در می آورد پخته می شود. این همان چیزی است که سوختن غذا را متوقف می کند. و باعث می شود که بافت غذا ترد شود و در عین حال رطوبت داخل و آب میان بافتی آن را حفظ کند. اما در صورتی که رژیم غذایی خاصی دارید و یا علاقه ای به خوردن غذاهای چرب و پر کالری ندارید. مجبور نیستید از سرخ کن های با روغن استفاده کنید. چرا که بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی، برای افرادی با رژیم غذایی کاهش وزن طراحی شده است و به آن ها کمک می کند. تا حتی غذاهای سرخ کردنی خود را به شکلی سالم طبخ و سرو نمایند.

همچنین در صورتی که مایل به استفاده از روغن باشید. لازم نیست که روغن زیادی در بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی بریزید. کار سرخ کردن مواد غذایی شما با چند قاشق روغن هم قابل انجام است. و نیازی به مصرف 1 الی 2 لیتر روغن برای سرخ کردن فیله های استریپس و سیب زمینی های خلالی شده تان نیست. شما هر ماده غذایی که فکرش را بکنید. می توانید با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی سرخ کنید و غذایی سالم بر سر سفره غذایی خود و خانواده تان بگذارید.

همه این توضیحات در جهت معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی است. بنابراین اگر قصد دارید تا اطلاعات بیشتری راجع به خود برند فیلیپس. مزایای خرید این محصول و انواع مدل های آن به همراه قیمت، ویژگی ها و مشخصات شان کسب کنید. مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

معرفی سرخ کن بدون روغن فیلیپس

برند فیلیپس یک شرکت هلندی مستقر در آمستردام است. که فعالیت خود را از سال ۱۸۹۱ در زمینه تولید لامپ و لوازم خانگی و سرخ کن های بدون روغن مختلفی از لحاظ قدرت. حرارت و گنجایش شروع کرد. بخش عمده ای از محصولات این برند، در کشورهای آسیایی نظیر چین مونتاژ می شود. اما ریشه برند فیلیپس از خانواده ای سرشناس در هلند به همین نام است. که سال ها یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده لوازم برقی در صنعت جهانی بوده و هستند.

دستگاه سرخ کن فیلیپس از نوع بدون روغن دستگاهی است که از مصرف روغن تا حدود ۹۰ درصد کاسته و غذاهای با حجم ۱٫۵ تا ۲ کیلوگرم را به سرعت سرخ و آماده می کند. غذاهایی با کالری کم، بهترین جایگزین برای غذاهای چرب و پر کالری می باشد. که از طریق فن ها و سیستم های گرمایشی طی فرآیند شیمیایی به نام واکنش میلارد هوای گرم داخل دستگاه بسیار سریع چرخیده و انواع غذاها اعم از گوشت و مرغ و ماهی و سیب زمینی و حتی کیک و شیرینی به دلیل همین گرمای بالا و ثابت و رطوبت موجود ترد و خوشمزه می شوند.

همچنین به دلیل نداشتن شکل خاصی در کف آن جریان هوا کم شده و باعث برشته شدن غذا در خارج و نیم پز شدن آن در داخل دستگاه می شود. از طرف دیگر دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس چه از نظر اقتصادی و چه از نظر سلامت و تندرستی بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و در عین حال دارای ایمنی و مقاومت بالا در برابر حرارت می باشند و خیلی راحت تمیز می شوند. به عبارت دیگر می توان گفت این دستگاه ها به دلیل مصرف روغن بسیار کم نسبت به سرخ کن های معمولی به سرخ کن های بدون روغن معروف هستند.

معرفی سرخ کن بدون روغن فیلیپس

انواع سرخ کن بدون روغن فیلیپس

انواع سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در بازار موجود است که هر مشتری با توجه به نیازها و سلایق خود، می تواند از بین آن ها خریداری نماید. این سرخ کن ها عبارتند از:

  1. سرخ کن برقی
  2. سرخ کن گازی

از سرخ کن های برقی به دلیل اندازه کوچک شان در پخت و سرخ کردن غذاهای خانگی نظیر غذاهای دریایی و سبزیجات استفاده می شود و سرخ کن های گازی در آشپزخانه های بیرون بر و رستوران های بزرگ، کاربرد گسترده ای دارند. سرخ کن های گازی به دلیل گرم نمودن سریع تر روغن نسبت به نوع برقی خود برتری دارند.

ویژگی ها و مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

طبیعتا یکی از مواردی که بر روی تصمیم گیری ما در هنگام خرید تاثیرگذار است، ویژگی ها و مشخصاتی است که فروشنده راجع به یک کالا بیان می کند. سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی نیز مشخصات جالب توجهی دارد که در این بخش آن ها را با یکدیگر مرور می کنیم.

ویژگی ها و مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی، به شرح زیر است:

  1. داشتن دستگیره های خارجی ارگونومیک برای عایق کاری
  2. داشتن قفل درب برای جلوگیری از ریختن روغن به بیرون دستگاه
  3. داشتن پایه ضد لغزش جهت جلوگیری از ریختن و یا پاشیدن روغن و مواد غذایی به هنگام برخورد
  4. امکان جابه جایی غذا به هنگام بسته بودن درب دستگاه سرخ کن
  5. خاموش شدن اتوماتیک دستگاه سرخ کن به صورت دستی و دیجیتال
  6. مجهز به درب بخار شفاف جهت مشاهده غذا در داخل دستگاه
  7. پخت و تهیه دسر و شیرینی علاوه بر پخت و سرخ کردن غذا
  8. دارا بودن تابه دوار با روکش سرامیکی نچسب
  9. دارا بودن فیلتر هوا جهت جلوگیری از پخش بوی غذا در آشپزخانه
  • امکان شستشوی قابلمه و درب و میکسر و سبد در ماشین ظرفشویی
  • قابلیت تنظیم دما و کنترل حرارت دستگاه سرخ کن و تفکیک قطعات به صورت خودکار
  • دارا بودن برنامه مخصوص جهت پخت انواع غذا و کیک و دسر بدون استفاده از روغن

ویژگی ها و مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

مزایای استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس

بسیاری از منابع علوم پزشکی و بهداشت ادعا می کنند که سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، جایگزین سالمی برای تهیه غذاهای سرخ شده با سرخ کن های با روغن هستند. اما مزایای آشپزی با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی چیست؟ سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به دلیل افزایش آگاهی از سلامتی و تقاضای مداوم برای غذاهای سرخ شده، اخیراً محبوبیت زیادی داشته اند. مردم ایران بیشتر از هر سبزیجاتی دیگر سیب زمینی می خورند که 40 درصد از این مقدار از محصولات منجمد مانند سیب زمینی سرخ کرده است.

سازندگان بهترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی این دستگاه را به عنوان راهی برای تهیه و لذت بردن از غذاهای سرخ شده بدون اثرات نامطلوب غذاهای سرخ شده با روغن برای سلامتی تبلیغ می کنند. غذاهای سرخ شده در هوا محتوای چربی کمتری نسبت به غذاهای سرخ شده دارند، به این معنی که ممکن است سالم تر باشند. با این حال، برخی از مردم در مورد خطرات احتمالی سلامتی ناشی از استفاده از این شکل جدید پخت و پز، در درجه اول به دلیل ترس از سمیت و سرطان، نگران هستند. دیگران در مورد فواید ادعایی غذاهای سرخ شده در هوا تردید دارند.

در این بخش از مقاله به فواید و خطرات استفاده از سرخ کن های بدون روغن برای سلامتی می پردازیم و این روش را با سایر روش های پخت و پز مقایسه می کنیم.

1. سرخ کردن مواد غذایی بدون نیاز به توجه پی در پی به آن

برای سرخ کردن مواد غذایی داخل ماهیتابه نیاز است، مرتبا به آن سر بزنید تا از سوختن آن جلوگیری نمایید در حالی که در سرخ کن ها نیازی به انجام این کار نیست، خصوصا اگر برای تعداد نفرات بیشتری اقدام به پخت و سرخ کردن غذا می کنید.

2. سرخ کردن به صورت یکنواخت

دستگاه های سرخ کن تمام قسمت های مواد غذایی و کیک را به صورت کاملاً یکنواخت پخت و یا سرخ می نماید که از نقاط قوت و مزایای منحصر به فرد آن ها به شمار می رود.

سرخ کردن به صورت یکنواخت

3. حفظ تندرستی با استفاده کمتر از روغن

دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس نسبت به نوع معمولی خود نیاز به روغن بسیار کمتری داشته و برای کسانی که استفاده از غذاهای سرخ شده و بسیار چرب برای آن ها مضر می باشد گزینه بسیار مناسبی است.

4. استفاده آسان از سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

هر گونه مواد غذایی یخ زده و یا  سیب زمینی و گوشت و مرغ و شیرینی و دسر را می توانید با تنظیم حالت تایمر و برنامه پخت در داخل سرخ کن قرار داده و به راحتی طبخ نمایید.

5. ایمنی بالای دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس

دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس برخلاف مایکروویو ها دارای اشعه نبوده و نیز از پاشیدن روغن و مواد غذایی به بیرون دستگاه جلوگیری کرده و همچنین به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

6. تمیز کردن آسان سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس به راحتی تمیز شده و شما می توانید تنها با یک برس و اسکاچ نرم و صابون و آب و یا داخل ماشین ظرفشویی آن را بشویید.

7. اشغال نکردن فضای زیاد سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس همانند یک فر کوچک فضای زیادی نمی گیرند و به همین دلیل می توانید آن ها را روی میز و یا هر قسمت از آشپزخانه قرار دهید.

معرفی انواع سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

اگر غذای شما به آرد آغشته شده باشد (مثل فیله های مرغ استریپس یا سیب زمینی های آغشته شده به آرد ذرت). می توانید با اسپری کردن روغن بر روی سطح آن ها، فرآیند پخت و سرخ شدنشان را آسان تر کنید. ضمن اینکه غذای شما برشته تر شده و رنگ جذاب تری دارد. در حالی که همچنان غذای شما رژیمی و سالم است و از روغن زیادی برای طبخ آن استفاده نشده است. در ادامه به توضیح مختصری از بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن فیلیپس اشاره خواهیم کرد. تا شما خوانندگان محترم فروشگاه اینترنتی یسنا مارکت بدانید کدام مدل سرخ کن های فیلیپس در رده بهترین ها هستند.

1. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9270

این مدل سرخ کن دارای ظرفیت ۶ لیتر و توان مصرفی ۲۰۰۰ وات و نیز فیلتر قابل تعویض و محفظه جمع آوری سیم می باشد. حجم محفظه این سرخ کن ۱٫۲ لیتر بوده و حدود ۸۰۰ گرم غذای سرخ شده را در هر نوبت آماده می نماید. از دیگر مشخصات این سرخ کن می توان به دستگیره ارگونومیک و صفحه نمایش لمسی برای انتخاب نوع برنامه پخت و سیستم خاموشی خودکار و دیگ کشویی و محفظه روغن در قسمت پایینی آن اشاره کرد. از جمله قابلیت های این سرخ کن 9270 فیلیپس می توان فناوری های راپید ایر ( Rapid Air ) و ایر فرایر را نام برد که باعث کاهش ۹۰ درصدی مصرف روغن و کاهش بوی غذا و سرخ کردنی می شود. این مدل سرخ کن غذا را بعد از پخت به مدت ۳۰ دقیقه گرم نگه می دارد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9270

2. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9260

این مدل سرخ کن دارای ظرفیت ۳ لیتر و توان مصرفی ۱۹۰۰ وات و نیز محفظه جمع آوری سیم و سبد گردان می باشد و علاوه بر کیفیت بالا دارای طراحی منحصر به فرد است. جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت بوده که باعث سبک بودن وزن این مدل سرخ کن شده است. از دیگر مشخصات این سرخ کن مدل 9260 می توان به دارا بودن دسته ارگونومیک و صفحه نمایش لمسی بر روی بدنه آن برای انتخاب نوع برنامه پخت اشاره کرد. وجود فناوری راپید ایر ( Rapid Air ) یا همان هوا پز باعث سرعت بخشیدن به روند پخت و پز و سرخ کردن و حتی گریل و کباب کردن انواع غذاها در این سرخ کن می شود.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9260

3. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9200

این مدل سرخ کن دارای ظرفیت ۴٫۱ لیتر، توان مصرفی ۱۴۰۰ وات و نیز فیلتر قابل تعویض و سیستم خاموشی خودکار دستگاه است. از دیگر مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9200 می توان به دارا بودن تایمر و همچنین انتخاب نوع برنامه پخت به دو صورت بدون روغن و کم روغن اشاره کرد. این مدل سرخ کن برخلاف مدل های دیگر فیلیپس درب آن از بالا باز نمی شود و مواد غذایی در سبد کشویی که در قسمت پایین دستگاه است قرار می گیرند. از دیگر مشخصات این سرخ کن می توان به داشتن دسته ارگونومیک و بدنه داخلی مقاوم در برابر گرما اشاره کرد.

وجود تایمر در این نوع سرخ کن به کاربر این امکان را می دهد تا مدت زمان پخت را تا ۶۰ دقیقه تنظیم نماید. این محصول دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و به همین دلیل بعد از اتمام پخت غذا با صدای آلارم به صورت خودکار خاموش می شود. وجود تکنولوژی راپید ایر در این نوع سرخ کن باعث مصرف بسیار کم روغن ‌در تهیه سریع تر مواد غذایی می شود.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9200

4. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9650

این مدل سرخ کن به عنوان سریع ترین و حرفه ای ترین سرخ کن در پخت غذا در سراسر دنیا به شمار می آید و دارای ظرفیت ۳٫۷ لیتر و توان مصرفی ۲۲۰۰ وات و نیز سیستم خاموشی خودکار و صفحه نمایش لمسی و پایه ضد لغزش و دستگیره ارگونومیک می باشد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت بالاست. از دیگر قابلیت های این سرخ کن 9650 می توان به برنامه مخصوص برای گرم نگه داشتن انواع مواد غذایی و نیز سیستم گرمایشی که به منظور گردش هوای داغ و کاهش میزان مصرف روغن و همچنین فناوری هواپز که باعث پخت سریع تر غذا می شود اشاره کرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9650

5. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9252

این مدل سرخ کن دارای ظرفیت ۰٫۸ لیتر و توان مصرفی ۱۴۰۰ وات می باشد. از دیگر مشخصات این سرخ کن می توان به قابلیت تنظیم دما و سیستم گردش هوای سریع و نیز صفحه نمایشگر لمسی و سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد. از دیگر امکانات این سرخ کن بدون روغن از برند فیلیپس می توان به دارا بودن پایه ضد لغزش و دستگیره ارگونومیک برای جابه جایی ظرف روغن و دیگ کشویی که در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و همچنین چراغ نمایشگر زمان پخت اشاره کرد.

این نوع سرخ کن همانند دیگر مدل های مشابه خود دارای فناوری ایر فرایر برای طبخ و گرم نگه داشتن انواع غذا و نیز فناوری راپیدایر جهت پختن سریع و کاهش بوی غذا می باشد. شاید بتوان گفت بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی، مدل HD 9252 است که برای خانواده های کم جمعیت و دو نفره مناسب می باشد. این سرخ کن فضای زیادی را اشغال نمی کند و اگر آشپزخانه کوچکی دارید، بهترین انتخاب برای شما می باشد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9252

6. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9220

این مدل سرخ کن به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد و مقرون به صرفه بودن طرفداران زیادی دارد. ظرفیت آن ۲٫۲ لیتر و توان مصرفی اش، ۱۴۲۵ وات است. از دیگر مشخصات آن می توان به سیستم خاموشی خودکار و محفظه جمع آوری سیم و تایمر تنظیم دما و دستگیره ارگونومیک و پایه های ضد لغزش اشاره کرد. این مدل سرخ کن از برند فیلیپس مجهز به فناوری راپیدایر بوده که باعث افزایش گردش هوای گرم و کاهش بو در زمان طبخ انواع غذا از جمله گوشت، مرغ، ماهی، سیب زمینی و غیره می شود. این سرخ کن مدل 9220 فیلیپس برای کباب کردن غذا بسیار مناسب است. همچنین ظرفیت 2.2 لیتری این سرخ کن، جوابگوی پخت غذا برای 2 تا 4 نفر می باشد. اگرچه بر طبق استاندارد سازنده، هر یک لیتر گنجایش را برای غذای یک نفر در نظر گرفته می شود.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9220

7. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9218

این مدل سرخ کن با کیفیت دارای ظرفیت ۲٫۲ لیتر و توان مصرفی ۱۴۵۰ وات است. بنابراین اگر یک خانواده 3 یا 4 نفره هستید، سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9218 می تواند بهترین اننخاب برای شما باشد. چرا که محفظه آن نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است و جوابگوی پخت غذا برای 3 تا 5 نفر به راحتی می باشد. از بارزترین مشخصات این سرخ کن می توان به سیستم خاموشی خودکار و جایگاه نگهداری سبد گردان و امکان پخت غذا بدون روغن و یا کم روغن و نیز تایمر تنظیم دما و زمان پخت به صورت آنالوگ اشاره کرد. سایر ویژگی های این سرخ کن HD9218 از برند فیلیپس، شامل سیستم هواپز جهت گردش سریع هوای گرم و جلوگیری از پخش بوی غذا در زمان پخت و همچنین سیستم تفکیک قطعات اشاره کرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9218

8. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9630

این مدل سرخ کن که از محبوب ترین مدل های سرخ کن در بازار لوازم خانگی جهان به شمار می آید، دارای ظرفیت ۱٫۴ لیتر و توان مصرفی ۲۲۲۵ وات است. از دیگر مشخصات آن می توان به مجهز بودن به تکنولوژی کاهش چربی تا ۹۰ درصد و فناوری هواپز اشاره کرد. بنابراین اگر به سلامت بودن غذای خود اهمیت بسیار می دهید، سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9630، همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این مدل سرخ کن فیلپیس برای تهیه و پخت غذای خانواده های 2 تا 3 نفره گزینه بسیار مناسبی است. این دستگاه علاوه بر ویژگی های گفته شده، قابلیت تفکیک قطعات را برای شستشوی آسان دارد. دارا بودن دسته ارگونومیک و فیلتر قابل تعویض و سیستم خاموشی خودکار، این سرخ کن را در صدر پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس قرار می دهد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9630

9. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9860

این مدل سرخ کن دسته طلایی دارای ظرفیت ۷٫۳ لیتر و توان مصرفی ۲۲۰۰ وات است. از دیگر مشخصات آن می توان به فناوری خودکار سرخ کن و هواپز و نیز تکنولوژی پاکسازی چربی و فناوری خودکار تشخیص برنامه پخت غذا و صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. این مدل شاید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی نباشد، اما قطعا یکی از بهترین محصولات تولیدی از این برند می باشد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9860

راهنمای خرید اینترنتی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

لازم است نکاتی را به هنگام خرید سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در نظر بگیرید. اگر در هنگام خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی بی توجه باشید، در آینده برای پخت غذا دچار مشکل خواهید شد و متوجه می شوید که خریدتان متناسب با نیزهایتان نبوده است. و شاید مجبور باشید دوباره اقدام به خرید کنید. برای اطلاع از نکاتی که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید، در ادامه این بخش از مقاله خرید اینترنتی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی همراه ما شوید.

۱. گنجایش

انواع سرخ کن ها دارای گنجایش متفاوتی از ۱ تا ۲ لیتر کوچک، ۱٫۵ تا ۱٫۸ لیتر متوسط و ۵ تا ۸ لیتر بزرگ در بازار لوازم خانگی موجود می باشند. طبیعی است که بهترین سرخ کن بدون روغن فیلپیس از نظر اقتصادی برای هر شخص با توجه به نیازهایی که دارد، می تواند متفاوت باشد. بنابراین در هنگام تصمیم گیری برای انتخاب ظرفیت و گنجایش سرخ کن بدون روغن فیلیپس، مهم ترین فاکتور تعداد افراد خانواده شماست. البته اگر در طول سال مهمانی های زیادی می دهید و غذاهای سرخ کردنی جز لاینفک منوی غذایی شما هستند، باید سرخ کنی با گنجایش بیشتر خریداری نمایید.

۲. توان مصرفی

اکثر سرخ کن های بدون روغن فیلیپس دارای توان مصرفی ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ وات می باشند که هر چه مقدار توان مصرفی بالاتر باشد به همان نسبت سرخ کن زودتر گرم می شود. بنابراین اگر بودجه تان محدود است و قصد دارید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را خرید کنید، پیشنهاد ما به شما خرید سرخ کن هایی با توان مصرف کمتر است.

۳. تنظیمات

یکی از مهمترین ویژگی های سرخ کن ها، انجام تنظیمات مربوط به آن هاست که به دو صورت دستی و اتوماتیک جهت تنظیم تایمر پخت و تنظیم دما و کنترل حرارت و غیره می باشد. اگر مایلید که تنظیمات بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را به صورت اتوماتیک انجام دهید، در هنگام خرید به این مورد نیز توجه کنید. طبیعتا سرخ کن هایی با قابلیت تنظیمات اتوماتیک، قیمت بیشتری نسبت به سرخ کن هایی با قابلیت تنظیمات دستی دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

گارانتی و خدمات پس از فروش همه سرخ کن های بدون روغن فیلیپس ۲۴ ماهه است. بنابراین از زمانی که شما محصول را خریداری می نمایید، تا دو سال بعد می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

روش استفاده از سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

طبیعی است که پیش از کار با هر دستگاه، باید روش صحیح استفاده از آن را یاد بگیرید. بنابراین شما با مطالعه دقترچه راهنمای داخل دستگاه، می توانید شیوه صحیح کار با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را یاد بگیرید. اما اگر توضیحات داخل دفترچه دستگاه به زبان اصلی است و ترجمه آن برای شما مشکل می باشد، می توانید از توضیحاتی که در وبسایت ها موجود است، استفاده کنید. بنابراین با یک جستجوی ساده در اینترنت، می توانید کار با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را یاد بگیرید.

در دستگاه های آنالوگ شما به کمک دو دکمه که جهت تنظیم دما و زمان پخت غذا تعبیه شده است، میزان دما و حرارت و نیز زمان پخت غذا را با توجه به برنامه ای که بر روی بدنه سرخ کن قرار دارد تنظیم می نمایید. سپس دستگاه شروع به پخت و یا سرخ کردن مواد غذایی داخل خود می کند. دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس برای برنامه های از پیش تعیین شده برای پخت و سرخ کردن غذاهایی مانند مرغ و گوشت و ماهی و سیب زمینی و غیره بسیار مناسب هستند. شما می توانید با کمک صفحه نمایش لمسی برنامه پخت مورد نظر خود را انتخاب و مواد غذایی خود را بدون روغن و یا کم روغن طبخ نمایید.

روش شستشوی سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

یکی از مسائلی که برای شما هنگام خرید یک محصول برقی مطرح است، قابلیت شستشوی آسان آن می باشد. زیرا همانطور که می دانید، آب نباید به قسمت برقی دستگاه برسد. چرا که این اتفاق می تواند حادثه آفرین باشد. سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به دلیل دارا بودن سیستم تفکیک قطعات و جدا شدن راحت مخزن و سبد از دستگاه، به راحتی با دست و یا ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. بنابراین شما می توانید قسمت هایی از دستگاه را که با مواد غذایی در تماس بوده اند را جدا نموده و به راحتی بشویید.

پاسخ به سوالات رایج مشتریان در مورد خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

در این بخش از مقاله، به برخی از سوالات پرتکرار مشتریان که ممکن است سوال شما نیز باشد، پاسخ می دهیم. پس با ما همراه باشید.

  1. آیا سرخ کن های بدون روغن فیلیپس برای خرید مناسب هستند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به دلیل کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن و ساختار مناسب. بهترین گزینه برای خرید وسایل جهیزیه هستند. این سرخ کن های بدون روغن، انتخاب اول افراد رژیمی هستند. چرا که گزینه های آشپزی ایمن و نیز دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد جهت طبخ و سرخ کردن انواع غذا بدون روغن و یا کم روغن برای سلامت و تندرستی همه و علی الخصوص کسانی که نباید غذاهای چرب و پر کالری مصرف کنند. بسیار مناسب می باشند.

  1. حجم بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی به چه صورت است؟

حجم این سرخ کن ها به صورت 4 لیتر برای ۴ نفر، ۶ لیتر برای ۶ نفر، ۷ لیتر برای ۷ نفر و ۸ لیتر برای ۸ نفر می باشد که با توجه به نیاز خود و تعداد نفرات خانواده می توانید اقدام به خرید نمایید. تنها تفاوت سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در برنامه پخت و پز و صفحه نمایش لمسی و آنالوگ و حجم آن ها می باشد.

  1. قیمت بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی در چه رده ای قرار دارد؟

قیمت این سرخ کن ها با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند و نیز نوسانات قیمت بازار متفاوت است. و شما برای استعلام قیمت لحظه ای، باید وارد وبسایت شوید. بسیاری از وبسایت ها، قیمت دقیق محصولات را به صورت لحظه ای بروز می کنند. تا خریداران بتوانند با خیالی آسوده، اقدام به خرید نمایند.

سخن آخر:

حالا که با مدل های مختلفی از بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی آشنا شدید. امکان مقایسه بین آن ها و انتخاب بهترین گزینه برای شما فراهم است. با مطالعه این مطالبی که در بالا ارائه داده شد و در صورتی که تمایل به خرید دارید شما می توانید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را از وبسایت یسنا مارکت خریداری نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.