آرشیو تیر ماه 1402

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی یسنا مارکت مجموعه یسنا مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش لوازم خانگی هستیم با 7 سال سابقه فعال و با سه شعبه در تهران ، گناوه و بانه در خدمت هم میهنان کشور عزیزمان ایران هستیم. در فروشگاه ما می‌توانید انواع لباسشویی، یخچال، ظرفشویی ، تلویزیون و دیگر لوازم خانگی را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب پیدا کنید. ما تلاش می‌کنیم تا محصولات با کیفیت و با نام تجاری معتبر را خدمت مشتریان عزیز ارائه نمائیم.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

 

غذا در سرخ کن با حرارت بالا با استفاده از فن های قدرتمندی که هوا را خیلی سریع به گردش در می آورد پخته می شود. این همان چیزی است که سوختن غذا را متوقف می کند. و باعث می شود که بافت غذا ترد شود و در عین حال رطوبت داخل و آب میان بافتی آن را حفظ کند. اما در صورتی که رژیم غذایی خاصی دارید و یا علاقه ای به خوردن غذاهای چرب و پر کالری ندارید. مجبور نیستید از سرخ کن های با روغن استفاده کنید. چرا که بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی، برای افرادی با رژیم غذایی کاهش وزن طراحی شده است و به آن ها کمک می کند. تا حتی غذاهای سرخ کردنی خود را به شکلی سالم طبخ و سرو نمایند.

همچنین در صورتی که مایل به استفاده از روغن باشید. لازم نیست که روغن زیادی در بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی بریزید. کار سرخ کردن مواد غذایی شما با چند قاشق روغن هم قابل انجام است. و نیازی به مصرف 1 الی 2 لیتر روغن برای سرخ کردن فیله های استریپس و سیب زمینی های خلالی شده تان نیست. شما هر ماده غذایی که فکرش را بکنید. می توانید با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی سرخ کنید و غذایی سالم بر سر سفره غذایی خود و خانواده تان بگذارید.

همه این توضیحات در جهت معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی است. بنابراین اگر قصد دارید تا اطلاعات بیشتری راجع به خود برند فیلیپس. مزایای خرید این محصول و انواع مدل های آن به همراه قیمت، ویژگی ها و مشخصات شان کسب کنید. مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

معرفی سرخ کن بدون روغن فیلیپس

برند فیلیپس یک شرکت هلندی مستقر در آمستردام است. که فعالیت خود را از سال ۱۸۹۱ در زمینه تولید لامپ و لوازم خانگی و سرخ کن های بدون روغن مختلفی از لحاظ قدرت. حرارت و گنجایش شروع کرد. بخش عمده ای از محصولات این برند، در کشورهای آسیایی نظیر چین مونتاژ می شود. اما ریشه برند فیلیپس از خانواده ای سرشناس در هلند به همین نام است. که سال ها یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده لوازم برقی در صنعت جهانی بوده و هستند.

دستگاه سرخ کن فیلیپس از نوع بدون روغن دستگاهی است که از مصرف روغن تا حدود ۹۰ درصد کاسته و غذاهای با حجم ۱٫۵ تا ۲ کیلوگرم را به سرعت سرخ و آماده می کند. غذاهایی با کالری کم، بهترین جایگزین برای غذاهای چرب و پر کالری می باشد. که از طریق فن ها و سیستم های گرمایشی طی فرآیند شیمیایی به نام واکنش میلارد هوای گرم داخل دستگاه بسیار سریع چرخیده و انواع غذاها اعم از گوشت و مرغ و ماهی و سیب زمینی و حتی کیک و شیرینی به دلیل همین گرمای بالا و ثابت و رطوبت موجود ترد و خوشمزه می شوند.

همچنین به دلیل نداشتن شکل خاصی در کف آن جریان هوا کم شده و باعث برشته شدن غذا در خارج و نیم پز شدن آن در داخل دستگاه می شود. از طرف دیگر دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس چه از نظر اقتصادی و چه از نظر سلامت و تندرستی بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و در عین حال دارای ایمنی و مقاومت بالا در برابر حرارت می باشند و خیلی راحت تمیز می شوند. به عبارت دیگر می توان گفت این دستگاه ها به دلیل مصرف روغن بسیار کم نسبت به سرخ کن های معمولی به سرخ کن های بدون روغن معروف هستند.

معرفی سرخ کن بدون روغن فیلیپس

انواع سرخ کن بدون روغن فیلیپس

انواع سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در بازار موجود است که هر مشتری با توجه به نیازها و سلایق خود، می تواند از بین آن ها خریداری نماید. این سرخ کن ها عبارتند از:

  1. سرخ کن برقی
  2. سرخ کن گازی

از سرخ کن های برقی به دلیل اندازه کوچک شان در پخت و سرخ کردن غذاهای خانگی نظیر غذاهای دریایی و سبزیجات استفاده می شود و سرخ کن های گازی در آشپزخانه های بیرون بر و رستوران های بزرگ، کاربرد گسترده ای دارند. سرخ کن های گازی به دلیل گرم نمودن سریع تر روغن نسبت به نوع برقی خود برتری دارند.

ویژگی ها و مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

طبیعتا یکی از مواردی که بر روی تصمیم گیری ما در هنگام خرید تاثیرگذار است، ویژگی ها و مشخصاتی است که فروشنده راجع به یک کالا بیان می کند. سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی نیز مشخصات جالب توجهی دارد که در این بخش آن ها را با یکدیگر مرور می کنیم.

ویژگی ها و مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی، به شرح زیر است:

  1. داشتن دستگیره های خارجی ارگونومیک برای عایق کاری
  2. داشتن قفل درب برای جلوگیری از ریختن روغن به بیرون دستگاه
  3. داشتن پایه ضد لغزش جهت جلوگیری از ریختن و یا پاشیدن روغن و مواد غذایی به هنگام برخورد
  4. امکان جابه جایی غذا به هنگام بسته بودن درب دستگاه سرخ کن
  5. خاموش شدن اتوماتیک دستگاه سرخ کن به صورت دستی و دیجیتال
  6. مجهز به درب بخار شفاف جهت مشاهده غذا در داخل دستگاه
  7. پخت و تهیه دسر و شیرینی علاوه بر پخت و سرخ کردن غذا
  8. دارا بودن تابه دوار با روکش سرامیکی نچسب
  9. دارا بودن فیلتر هوا جهت جلوگیری از پخش بوی غذا در آشپزخانه
  • امکان شستشوی قابلمه و درب و میکسر و سبد در ماشین ظرفشویی
  • قابلیت تنظیم دما و کنترل حرارت دستگاه سرخ کن و تفکیک قطعات به صورت خودکار
  • دارا بودن برنامه مخصوص جهت پخت انواع غذا و کیک و دسر بدون استفاده از روغن

ویژگی ها و مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

مزایای استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس

بسیاری از منابع علوم پزشکی و بهداشت ادعا می کنند که سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، جایگزین سالمی برای تهیه غذاهای سرخ شده با سرخ کن های با روغن هستند. اما مزایای آشپزی با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی چیست؟ سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به دلیل افزایش آگاهی از سلامتی و تقاضای مداوم برای غذاهای سرخ شده، اخیراً محبوبیت زیادی داشته اند. مردم ایران بیشتر از هر سبزیجاتی دیگر سیب زمینی می خورند که 40 درصد از این مقدار از محصولات منجمد مانند سیب زمینی سرخ کرده است.

سازندگان بهترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی این دستگاه را به عنوان راهی برای تهیه و لذت بردن از غذاهای سرخ شده بدون اثرات نامطلوب غذاهای سرخ شده با روغن برای سلامتی تبلیغ می کنند. غذاهای سرخ شده در هوا محتوای چربی کمتری نسبت به غذاهای سرخ شده دارند، به این معنی که ممکن است سالم تر باشند. با این حال، برخی از مردم در مورد خطرات احتمالی سلامتی ناشی از استفاده از این شکل جدید پخت و پز، در درجه اول به دلیل ترس از سمیت و سرطان، نگران هستند. دیگران در مورد فواید ادعایی غذاهای سرخ شده در هوا تردید دارند.

در این بخش از مقاله به فواید و خطرات استفاده از سرخ کن های بدون روغن برای سلامتی می پردازیم و این روش را با سایر روش های پخت و پز مقایسه می کنیم.

1. سرخ کردن مواد غذایی بدون نیاز به توجه پی در پی به آن

برای سرخ کردن مواد غذایی داخل ماهیتابه نیاز است، مرتبا به آن سر بزنید تا از سوختن آن جلوگیری نمایید در حالی که در سرخ کن ها نیازی به انجام این کار نیست، خصوصا اگر برای تعداد نفرات بیشتری اقدام به پخت و سرخ کردن غذا می کنید.

2. سرخ کردن به صورت یکنواخت

دستگاه های سرخ کن تمام قسمت های مواد غذایی و کیک را به صورت کاملاً یکنواخت پخت و یا سرخ می نماید که از نقاط قوت و مزایای منحصر به فرد آن ها به شمار می رود.

سرخ کردن به صورت یکنواخت

3. حفظ تندرستی با استفاده کمتر از روغن

دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس نسبت به نوع معمولی خود نیاز به روغن بسیار کمتری داشته و برای کسانی که استفاده از غذاهای سرخ شده و بسیار چرب برای آن ها مضر می باشد گزینه بسیار مناسبی است.

4. استفاده آسان از سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

هر گونه مواد غذایی یخ زده و یا  سیب زمینی و گوشت و مرغ و شیرینی و دسر را می توانید با تنظیم حالت تایمر و برنامه پخت در داخل سرخ کن قرار داده و به راحتی طبخ نمایید.

5. ایمنی بالای دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس

دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس برخلاف مایکروویو ها دارای اشعه نبوده و نیز از پاشیدن روغن و مواد غذایی به بیرون دستگاه جلوگیری کرده و همچنین به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

6. تمیز کردن آسان سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس به راحتی تمیز شده و شما می توانید تنها با یک برس و اسکاچ نرم و صابون و آب و یا داخل ماشین ظرفشویی آن را بشویید.

7. اشغال نکردن فضای زیاد سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس همانند یک فر کوچک فضای زیادی نمی گیرند و به همین دلیل می توانید آن ها را روی میز و یا هر قسمت از آشپزخانه قرار دهید.

معرفی انواع سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

اگر غذای شما به آرد آغشته شده باشد (مثل فیله های مرغ استریپس یا سیب زمینی های آغشته شده به آرد ذرت). می توانید با اسپری کردن روغن بر روی سطح آن ها، فرآیند پخت و سرخ شدنشان را آسان تر کنید. ضمن اینکه غذای شما برشته تر شده و رنگ جذاب تری دارد. در حالی که همچنان غذای شما رژیمی و سالم است و از روغن زیادی برای طبخ آن استفاده نشده است. در ادامه به توضیح مختصری از بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن فیلیپس اشاره خواهیم کرد. تا شما خوانندگان محترم فروشگاه اینترنتی یسنا مارکت بدانید کدام مدل سرخ کن های فیلیپس در رده بهترین ها هستند.

1. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9270

این مدل سرخ کن دارای ظرفیت ۶ لیتر و توان مصرفی ۲۰۰۰ وات و نیز فیلتر قابل تعویض و محفظه جمع آوری سیم می باشد. حجم محفظه این سرخ کن ۱٫۲ لیتر بوده و حدود ۸۰۰ گرم غذای سرخ شده را در هر نوبت آماده می نماید. از دیگر مشخصات این سرخ کن می توان به دستگیره ارگونومیک و صفحه نمایش لمسی برای انتخاب نوع برنامه پخت و سیستم خاموشی خودکار و دیگ کشویی و محفظه روغن در قسمت پایینی آن اشاره کرد. از جمله قابلیت های این سرخ کن 9270 فیلیپس می توان فناوری های راپید ایر ( Rapid Air ) و ایر فرایر را نام برد که باعث کاهش ۹۰ درصدی مصرف روغن و کاهش بوی غذا و سرخ کردنی می شود. این مدل سرخ کن غذا را بعد از پخت به مدت ۳۰ دقیقه گرم نگه می دارد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9270

2. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9260

این مدل سرخ کن دارای ظرفیت ۳ لیتر و توان مصرفی ۱۹۰۰ وات و نیز محفظه جمع آوری سیم و سبد گردان می باشد و علاوه بر کیفیت بالا دارای طراحی منحصر به فرد است. جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت بوده که باعث سبک بودن وزن این مدل سرخ کن شده است. از دیگر مشخصات این سرخ کن مدل 9260 می توان به دارا بودن دسته ارگونومیک و صفحه نمایش لمسی بر روی بدنه آن برای انتخاب نوع برنامه پخت اشاره کرد. وجود فناوری راپید ایر ( Rapid Air ) یا همان هوا پز باعث سرعت بخشیدن به روند پخت و پز و سرخ کردن و حتی گریل و کباب کردن انواع غذاها در این سرخ کن می شود.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9260

3. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9200

این مدل سرخ کن دارای ظرفیت ۴٫۱ لیتر، توان مصرفی ۱۴۰۰ وات و نیز فیلتر قابل تعویض و سیستم خاموشی خودکار دستگاه است. از دیگر مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9200 می توان به دارا بودن تایمر و همچنین انتخاب نوع برنامه پخت به دو صورت بدون روغن و کم روغن اشاره کرد. این مدل سرخ کن برخلاف مدل های دیگر فیلیپس درب آن از بالا باز نمی شود و مواد غذایی در سبد کشویی که در قسمت پایین دستگاه است قرار می گیرند. از دیگر مشخصات این سرخ کن می توان به داشتن دسته ارگونومیک و بدنه داخلی مقاوم در برابر گرما اشاره کرد.

وجود تایمر در این نوع سرخ کن به کاربر این امکان را می دهد تا مدت زمان پخت را تا ۶۰ دقیقه تنظیم نماید. این محصول دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و به همین دلیل بعد از اتمام پخت غذا با صدای آلارم به صورت خودکار خاموش می شود. وجود تکنولوژی راپید ایر در این نوع سرخ کن باعث مصرف بسیار کم روغن ‌در تهیه سریع تر مواد غذایی می شود.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9200

4. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9650

این مدل سرخ کن به عنوان سریع ترین و حرفه ای ترین سرخ کن در پخت غذا در سراسر دنیا به شمار می آید و دارای ظرفیت ۳٫۷ لیتر و توان مصرفی ۲۲۰۰ وات و نیز سیستم خاموشی خودکار و صفحه نمایش لمسی و پایه ضد لغزش و دستگیره ارگونومیک می باشد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت بالاست. از دیگر قابلیت های این سرخ کن 9650 می توان به برنامه مخصوص برای گرم نگه داشتن انواع مواد غذایی و نیز سیستم گرمایشی که به منظور گردش هوای داغ و کاهش میزان مصرف روغن و همچنین فناوری هواپز که باعث پخت سریع تر غذا می شود اشاره کرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9650

5. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9252

این مدل سرخ کن دارای ظرفیت ۰٫۸ لیتر و توان مصرفی ۱۴۰۰ وات می باشد. از دیگر مشخصات این سرخ کن می توان به قابلیت تنظیم دما و سیستم گردش هوای سریع و نیز صفحه نمایشگر لمسی و سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد. از دیگر امکانات این سرخ کن بدون روغن از برند فیلیپس می توان به دارا بودن پایه ضد لغزش و دستگیره ارگونومیک برای جابه جایی ظرف روغن و دیگ کشویی که در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و همچنین چراغ نمایشگر زمان پخت اشاره کرد.

این نوع سرخ کن همانند دیگر مدل های مشابه خود دارای فناوری ایر فرایر برای طبخ و گرم نگه داشتن انواع غذا و نیز فناوری راپیدایر جهت پختن سریع و کاهش بوی غذا می باشد. شاید بتوان گفت بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی، مدل HD 9252 است که برای خانواده های کم جمعیت و دو نفره مناسب می باشد. این سرخ کن فضای زیادی را اشغال نمی کند و اگر آشپزخانه کوچکی دارید، بهترین انتخاب برای شما می باشد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9252

6. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9220

این مدل سرخ کن به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد و مقرون به صرفه بودن طرفداران زیادی دارد. ظرفیت آن ۲٫۲ لیتر و توان مصرفی اش، ۱۴۲۵ وات است. از دیگر مشخصات آن می توان به سیستم خاموشی خودکار و محفظه جمع آوری سیم و تایمر تنظیم دما و دستگیره ارگونومیک و پایه های ضد لغزش اشاره کرد. این مدل سرخ کن از برند فیلیپس مجهز به فناوری راپیدایر بوده که باعث افزایش گردش هوای گرم و کاهش بو در زمان طبخ انواع غذا از جمله گوشت، مرغ، ماهی، سیب زمینی و غیره می شود. این سرخ کن مدل 9220 فیلیپس برای کباب کردن غذا بسیار مناسب است. همچنین ظرفیت 2.2 لیتری این سرخ کن، جوابگوی پخت غذا برای 2 تا 4 نفر می باشد. اگرچه بر طبق استاندارد سازنده، هر یک لیتر گنجایش را برای غذای یک نفر در نظر گرفته می شود.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9220

7. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9218

این مدل سرخ کن با کیفیت دارای ظرفیت ۲٫۲ لیتر و توان مصرفی ۱۴۵۰ وات است. بنابراین اگر یک خانواده 3 یا 4 نفره هستید، سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9218 می تواند بهترین اننخاب برای شما باشد. چرا که محفظه آن نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است و جوابگوی پخت غذا برای 3 تا 5 نفر به راحتی می باشد. از بارزترین مشخصات این سرخ کن می توان به سیستم خاموشی خودکار و جایگاه نگهداری سبد گردان و امکان پخت غذا بدون روغن و یا کم روغن و نیز تایمر تنظیم دما و زمان پخت به صورت آنالوگ اشاره کرد. سایر ویژگی های این سرخ کن HD9218 از برند فیلیپس، شامل سیستم هواپز جهت گردش سریع هوای گرم و جلوگیری از پخش بوی غذا در زمان پخت و همچنین سیستم تفکیک قطعات اشاره کرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9218

8. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9630

این مدل سرخ کن که از محبوب ترین مدل های سرخ کن در بازار لوازم خانگی جهان به شمار می آید، دارای ظرفیت ۱٫۴ لیتر و توان مصرفی ۲۲۲۵ وات است. از دیگر مشخصات آن می توان به مجهز بودن به تکنولوژی کاهش چربی تا ۹۰ درصد و فناوری هواپز اشاره کرد. بنابراین اگر به سلامت بودن غذای خود اهمیت بسیار می دهید، سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9630، همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این مدل سرخ کن فیلپیس برای تهیه و پخت غذای خانواده های 2 تا 3 نفره گزینه بسیار مناسبی است. این دستگاه علاوه بر ویژگی های گفته شده، قابلیت تفکیک قطعات را برای شستشوی آسان دارد. دارا بودن دسته ارگونومیک و فیلتر قابل تعویض و سیستم خاموشی خودکار، این سرخ کن را در صدر پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس قرار می دهد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9630

9. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9860

این مدل سرخ کن دسته طلایی دارای ظرفیت ۷٫۳ لیتر و توان مصرفی ۲۲۰۰ وات است. از دیگر مشخصات آن می توان به فناوری خودکار سرخ کن و هواپز و نیز تکنولوژی پاکسازی چربی و فناوری خودکار تشخیص برنامه پخت غذا و صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. این مدل شاید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی نباشد، اما قطعا یکی از بهترین محصولات تولیدی از این برند می باشد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD 9860

راهنمای خرید اینترنتی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی

لازم است نکاتی را به هنگام خرید سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در نظر بگیرید. اگر در هنگام خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی بی توجه باشید، در آینده برای پخت غذا دچار مشکل خواهید شد و متوجه می شوید که خریدتان متناسب با نیزهایتان نبوده است. و شاید مجبور باشید دوباره اقدام به خرید کنید. برای اطلاع از نکاتی که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید، در ادامه این بخش از مقاله خرید اینترنتی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی همراه ما شوید.

۱. گنجایش

انواع سرخ کن ها دارای گنجایش متفاوتی از ۱ تا ۲ لیتر کوچک، ۱٫۵ تا ۱٫۸ لیتر متوسط و ۵ تا ۸ لیتر بزرگ در بازار لوازم خانگی موجود می باشند. طبیعی است که بهترین سرخ کن بدون روغن فیلپیس از نظر اقتصادی برای هر شخص با توجه به نیازهایی که دارد، می تواند متفاوت باشد. بنابراین در هنگام تصمیم گیری برای انتخاب ظرفیت و گنجایش سرخ کن بدون روغن فیلیپس، مهم ترین فاکتور تعداد افراد خانواده شماست. البته اگر در طول سال مهمانی های زیادی می دهید و غذاهای سرخ کردنی جز لاینفک منوی غذایی شما هستند، باید سرخ کنی با گنجایش بیشتر خریداری نمایید.

۲. توان مصرفی

اکثر سرخ کن های بدون روغن فیلیپس دارای توان مصرفی ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ وات می باشند که هر چه مقدار توان مصرفی بالاتر باشد به همان نسبت سرخ کن زودتر گرم می شود. بنابراین اگر بودجه تان محدود است و قصد دارید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را خرید کنید، پیشنهاد ما به شما خرید سرخ کن هایی با توان مصرف کمتر است.

۳. تنظیمات

یکی از مهمترین ویژگی های سرخ کن ها، انجام تنظیمات مربوط به آن هاست که به دو صورت دستی و اتوماتیک جهت تنظیم تایمر پخت و تنظیم دما و کنترل حرارت و غیره می باشد. اگر مایلید که تنظیمات بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را به صورت اتوماتیک انجام دهید، در هنگام خرید به این مورد نیز توجه کنید. طبیعتا سرخ کن هایی با قابلیت تنظیمات اتوماتیک، قیمت بیشتری نسبت به سرخ کن هایی با قابلیت تنظیمات دستی دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

گارانتی و خدمات پس از فروش همه سرخ کن های بدون روغن فیلیپس ۲۴ ماهه است. بنابراین از زمانی که شما محصول را خریداری می نمایید، تا دو سال بعد می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

روش استفاده از سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

طبیعی است که پیش از کار با هر دستگاه، باید روش صحیح استفاده از آن را یاد بگیرید. بنابراین شما با مطالعه دقترچه راهنمای داخل دستگاه، می توانید شیوه صحیح کار با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را یاد بگیرید. اما اگر توضیحات داخل دفترچه دستگاه به زبان اصلی است و ترجمه آن برای شما مشکل می باشد، می توانید از توضیحاتی که در وبسایت ها موجود است، استفاده کنید. بنابراین با یک جستجوی ساده در اینترنت، می توانید کار با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را یاد بگیرید.

در دستگاه های آنالوگ شما به کمک دو دکمه که جهت تنظیم دما و زمان پخت غذا تعبیه شده است، میزان دما و حرارت و نیز زمان پخت غذا را با توجه به برنامه ای که بر روی بدنه سرخ کن قرار دارد تنظیم می نمایید. سپس دستگاه شروع به پخت و یا سرخ کردن مواد غذایی داخل خود می کند. دستگاه های سرخ کن بدون روغن فیلیپس برای برنامه های از پیش تعیین شده برای پخت و سرخ کردن غذاهایی مانند مرغ و گوشت و ماهی و سیب زمینی و غیره بسیار مناسب هستند. شما می توانید با کمک صفحه نمایش لمسی برنامه پخت مورد نظر خود را انتخاب و مواد غذایی خود را بدون روغن و یا کم روغن طبخ نمایید.

روش شستشوی سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

یکی از مسائلی که برای شما هنگام خرید یک محصول برقی مطرح است، قابلیت شستشوی آسان آن می باشد. زیرا همانطور که می دانید، آب نباید به قسمت برقی دستگاه برسد. چرا که این اتفاق می تواند حادثه آفرین باشد. سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به دلیل دارا بودن سیستم تفکیک قطعات و جدا شدن راحت مخزن و سبد از دستگاه، به راحتی با دست و یا ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. بنابراین شما می توانید قسمت هایی از دستگاه را که با مواد غذایی در تماس بوده اند را جدا نموده و به راحتی بشویید.

پاسخ به سوالات رایج مشتریان در مورد خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

در این بخش از مقاله، به برخی از سوالات پرتکرار مشتریان که ممکن است سوال شما نیز باشد، پاسخ می دهیم. پس با ما همراه باشید.

  1. آیا سرخ کن های بدون روغن فیلیپس برای خرید مناسب هستند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به دلیل کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن و ساختار مناسب. بهترین گزینه برای خرید وسایل جهیزیه هستند. این سرخ کن های بدون روغن، انتخاب اول افراد رژیمی هستند. چرا که گزینه های آشپزی ایمن و نیز دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد جهت طبخ و سرخ کردن انواع غذا بدون روغن و یا کم روغن برای سلامت و تندرستی همه و علی الخصوص کسانی که نباید غذاهای چرب و پر کالری مصرف کنند. بسیار مناسب می باشند.

  1. حجم بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی به چه صورت است؟

حجم این سرخ کن ها به صورت 4 لیتر برای ۴ نفر، ۶ لیتر برای ۶ نفر، ۷ لیتر برای ۷ نفر و ۸ لیتر برای ۸ نفر می باشد که با توجه به نیاز خود و تعداد نفرات خانواده می توانید اقدام به خرید نمایید. تنها تفاوت سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در برنامه پخت و پز و صفحه نمایش لمسی و آنالوگ و حجم آن ها می باشد.

  1. قیمت بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی در چه رده ای قرار دارد؟

قیمت این سرخ کن ها با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند و نیز نوسانات قیمت بازار متفاوت است. و شما برای استعلام قیمت لحظه ای، باید وارد وبسایت شوید. بسیاری از وبسایت ها، قیمت دقیق محصولات را به صورت لحظه ای بروز می کنند. تا خریداران بتوانند با خیالی آسوده، اقدام به خرید نمایند.

سخن آخر:

حالا که با مدل های مختلفی از بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی آشنا شدید. امکان مقایسه بین آن ها و انتخاب بهترین گزینه برای شما فراهم است. با مطالعه این مطالبی که در بالا ارائه داده شد و در صورتی که تمایل به خرید دارید شما می توانید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس از نظر اقتصادی را از وبسایت یسنا مارکت خریداری نمایید.

اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده؟ کدام کارایی بیشتری دارد؟

اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده؟ کدام کارایی بیشتری دارد؟

 

اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده؟ این سوالی است که شما را به اینجا آورده است. طبیعی است که به عنوان یک خریدار، پیش از خرید سوالات زیادی داشته باشید. بنابراین درصدد این هستید که پاسخی مناسب و درخور برای سوالات خود پیدا کنید. به عنوان یک مشتری برای شما مهم است که بهترین وسیله موجود در بازار را خریداری کنید. البته فراموش نشود که در وهله اول، شما باید میزان بودجه خود را. برای خرید اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده تعیین کنید.

وقتی به دنبال اتوهای خانگی می گردید. به علت تنوع بالای محصولات موجود در بازار. امکان تردید و سردرگمی وجود دارد. چرا که شما نمی دانید کدام مارک واقعا بهتر است و طول عمر بیشتری دارد. این سردرگمی به هنگام خرید اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده، برای همه افراد وجود دارد. در واقع، اتو یک وسیله الکترونیکی ضروری است که تقریباً در هر خانه ای یافت می شود. همه افراد، چه دانشجو، چه کارمند اداری و چه یک فروشنده یا بیزنسمن موفق. به لباس های تازه اتو شده نیاز دارند. تا تاثیر ماندگارتری در ذهن افرادی که در طول روز با آن ها ملاقات می کنند، داشته باشند. لباس هایی که به خوبی اتو شده باشد، بر شخصیت و جذابیت بصری هر فردی می افزایند.

اگر برای اولین بار است که قصد خرید اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده را دارید، اجازه دهید. در این روند، به شما کمک کنیم تا نیازهای خود را بهتر بشناسید و سپس با درنظر گرفتن ویژگی ها و مشخصات هر محصول. بهترین انتخاب را داشته باشید.

اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده؟ کدام کارایی بیشتری دارد؟

انواع اتوهای موجود در بازار

امروزه داشتن ظاهر جذاب و آراسته. کمک شایانی به بالا بردن وجهه و پرستیژ اجتماعی افراد می نماید. و یکی از راه های دستیابی به آن استفاده از اتو برای صاف کردن چین و چروک لباس هاست. شناخت تفاوت های اتو بخار دستی و اتو بخار ایستاده، همیشه برای افراد مهم بوده است. و در واقع به مثابه یک دوراهی سخت برای تصمیم گیری خریداران می باشد. اما اگر ویژگی‌ها، مشخصات هر یک را بدانید و به تفاوت های میان آن ها آگاه شوید. قادر خواهید بود تا به راحتی انتخاب کنید. هم اکنون، زمان آن فرا رسیده است. که هر دو مدل (یعنی اتو بخار دستی و اتو بخار ایستاده) را با هم بررسی کنیم. تا بهترین مورد را برای برطرف نمودن نیازهای خود خریداری نمایید.

در یک دسته بندی کلی، اتوها در سه دسته اصلی زیر جای می گیرند:

  • اتوهای خشک

اتوهای خشک ابتدایی ترین مدل اتوهای موجود در بازار هستند. این اتوها عملکرد ساده ای دارند و معمولاً بسیار ارزان هستند. از بارزترین ویژگی این اتوها، وزن سبک شان است. این اتوها اگرچه کنترل های اولیه را دارند. اما به ندرت ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند. هنگام اتو کردن لباس ها با اتو خشک، باید مقدار کمی آب روی لباس بپاشید. تا بهترین پرس را داشته باشید.

  • اتوهای بخار

این اتوها پرس نرم تری ایجاد می کنند و به رفع چین و چروک روی پارچه های نخی و کتان کمک می کنند. اتوهای بخار دارای یک مخزن آب کوچک در داخل هستند. که برای مرطوب کردن لباس ها در حین فشار دادن بخار تولید می کند. این نوع اتوها کمی گرانتر از اتوهای خشک هستند. علاوه بر این عملکردها، اتوهای بخار دارای ویژگی هایی مانند خاموش شدن خودکار. مکانیسم خود تمیز شوندگی، حفاظت ایمنی بیش از حد گرما و غیره هستند. با این حال، این ویژگی ها ممکن است. با مارک ها و مدل ها متفاوت باشد. این دسته از اتوها، شامل موارد زیر می شوند:

  1. اتو بخار معمولی
  2. اتو بخار مخزن دار
  3. اتو پرس
  4. اتو بخار ایستاده

برای آشنایی با هر یک از این مدل ها، توضیح مختصری را راجع به هر کدام ارائه می دهیم.

1. اتو بخار معمولی

اتو بخار معمولی به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک و اشغال فضای کمتر. بیشترین استفاده را در مصارف خانگی و روزمره دارد. این نوع اتو بخار، با نام اتو بخار دستی نیز شناخته می شود. مقاله ما نیز در مورد مقایسه اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده است و اینکه کدامیک کارایی بیشتری دارد.

اتو بخار معمولی

2. اتو بخار مخزن دار

اتو بخار مخزن دار نسبت به اتو بخار های معمولی و دستی. از کیفیت و کارایی بالاتری برخوردار بوده و به دلیل داشتن مخزن اضافی آب، بخار بیشتری تولید می نماید. و برای خیاطان و کسانی که مزون لباس دارند گزینه مناسبی می باشد.

اتو بخار مخزن دار

3. اتو پرس

اتو پرس به دلیل گرم شدن سریع. حجم زیادی از لباس یا پارچه را در مدت زمان کوتاه. و با کیفیت مطلوب اتو و تحویل شما می دهد، اما ابعاد آن بزرگتر و البته مصرف برقش بیشتر و البته گران تر است.

اتو پرس

4. اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده به دلیل اتو کردن به صورت عمودی و نیاز نبودن به میز اتو. برای صاف کردن چین و چروک پرده ها و لباس های آویزان. و به طور کلی اتو بخار ایستاده برای چین و چروک های ساده، گزینه مناسبی می باشد.

اتو بخار ایستاده

  • اتوهای قابل حمل

این نوع اتو مخصوص کسانی است که مرتبا در سفر هستند. و برایشان مهم است که لباس هایشان بدون چروک بوده و همیشه در نهایت آراستگی در اجتماع، ظاهر شوند. در مقایسه با اتوهای استاندارد، این مدل ها کوچکتر و سبکتر بوده. و به راحتی در کیف یا چمدان حمل می شوند. اتوهای قابل حمل در دو نوع خشک و بخار وجود دارند. برخی از اتوهای قابل حمل حتی بدون سیم هستند. که استفاده از آن ها را راحت می کند. رایج ترین نوع اتوهای قابل حمل، اتوی مسافرتی است.

اتو مسافرتی

اتو مسافرتی همان طور که از نامش پیداست. به دلیل وزن سبک، ابعاد کوچک و اشغال فضای. بهترین انتخاب برای اتو کردن لباس ها در مسافرت است. همچنین این دسته برخی از اتوهای مسافرتی تا می شوند. که سبب کاهش فضای اشغال شده می گردد.

حال که با انواع اتو آشنا شدید. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که. آیا برای مصارف خانگی اتو بخار دستی بهتر است یا اتو بخار ایستاده؟ کدام کارایی بیشتری دارد؟ ویژگی ها و نیز مزایا و معایب هرکدام چیست؟. در این مقاله به معرفی و بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب دو نوع اتو بخار دستی و اتو بخار ایستاده می پردازیم پس با ما همراه باشید:

معرفی اتو بخار دستی

اتو بخار دستی وسیله ای برقی است. که از بخار آن برای رفع چین و چروک لباس و افزایش آراستگی و زیبایی ظاهری چهره بهره برده می شود. اتو بخار دستی همانند دیگر وسایل الکتریکی موجود در بازار انواع مختلفی دارد. که بر حسب نوع مصرف به دو نوع صنعتی و خانگی و همچنین بر اساس کارایی آن به دو نوع اتو پرس و اتو بخار دستی تقسیم می شود. اتو بخار دستی وسیله ای است که شامل بدنه، مخزن آب، سیم برق و کف سرامیکی. استیل و یا تفلون بوده که با سوراخ ها و منافذی پوشیده شده که باعث خارج شدن بخار تولیدی برای اتو کردن چین و چروک های سطح لباس می گردد.

معرفی اتو بخار دستی

ویژگی های اتو بخار دستی

از جمله ویژگی های اتو بخار دستی می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن. اشغال فضای بسیار کم در محیط خانه، وزن سبک، جا به جایی سریع و راحت و استفاده آسان از آن اشاره کرد.

مزایای اتو بخار دستی

استفاده از اتو بخار دستی، مزایای قابل توجهی دارد. که در این بخش، به ذکر 4 مورد از آن ها می پردازیم:

  1. استفاده آسان و سریع
  2. قابل استفاده برای پارچه های پشمی
  3. کاهش مصرف برق
  4. ایجاد خط اتو بر روی لباس

معایب اتو بخار دستی

در کنار مزایایی که اتو بخار دستی دارد، معایبی نیز دارد که در این بخش آن ها را ذکر کردیم:

  1. قدرت توان کمتر«وات» در مقایسه با سایر اتوها
  2. با توجه به کفی و صفحه کوچکتر برای اتو کردن پرده و ملحفه مناسب نیست.
  3. افزایش مدت زمان اتو کشی

اتو بخارهای دستی به دلیل داشتن مخزن آب کوچک به زمان بسیار کمی برای گرم شدن نیاز دارند. بعد از گرم شدن می توانید به سرعت چند تکه لباس خود را علاوه بر اتو کردن ضد عفونی نمایید. علاوه بر این می توانید با برداشتن اتو از روی حالت بخار و قرار دادن آن بر روی حالت خشک. به کار اتو کشی خود ادامه دهید. اما همین مخزن به دلیل کوچک بودن برای اتو کردن. باید به طور مداوم پر از آب شود. همچنین ممکن است. به هنگام اتوی لباس خط اتوی آن را کج زده  و یا حتی اگر بدون میز اتو لباس را اتو نماییم امکان سوختن فرش و یا موکت وجود دارد.

بهترین اتو بخار دستی

مارک ها و برندهای مختلفی از اتو بخار دستی ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند. در حال حاضر بهترین برند اتو بخار دستی فیلیپس، تفال، پاناسونیک، بوش، براون و پارس خزر می باشند.

نکات مهم در هنگام خرید اتو بخار دستی

در هنگام خرید اتو بخار دستی رعایت برخی نکات ضروری می باشد:

1. قدرت اتو بخار دستی «مقدار وات»

اتو بخارهای دستی باید دارای قدرت یا به عبارت دیگر مقدار وات ۲۰۰۰ به بالا باشند. به این معنی که هر چه مقدار توان و وات آن بالاتر باشد کیفیت و کارایی آن هم بالاتر خواهد بود.

2. وزن اتو

تقریباً همه انواع اتوها دارای وزن ایده آل هستند. اما اگر قدرت بدنی و توان کافی برای در دست گرفتن اتو بخار دستی ندارید. می توانید از مدل های دیگر مانند اتو پرس، مخزن دار و یا ایستاده استفاده نمایید.

3. ضد چکه بودن اتو

نصب و دارا بودن سیستم ضد چکه بر روی اتو ها باعث جلوگیری از خیس شدن لباس. بر اثر پس دادن آب داخل مخزن اتو می شود.

4. سیستم خاموشی اتوماتیک

دارا بودن این ویژگی بر روی اتو بخار دستی باعث می شود. که اگر از اتو بعد از مدتی که در حالت عمودی قرار گرفته استفاده نشد. به طور اتوماتیک خاموش گردد. همچنین در برخی دیگر از مدل های گران قیمت تر سبب می ‌شود تا. اگر کف اتو به مدت چند لحظه بر روی پارچه و یا لباس بدون حرکت باقی ماند، اتو به طور خودکار خاموش شده و از سوختن لباس جلوگیری شود.

5. جنس کف اتو

جنس کف اکثر اتوهای بخار از تیتانیوم، سرامیک و استیل ضد زنگ است. که کف اتوهایی که از جنس استیل ضد زنگ و یا سرامیک هستند به مراتب دارای کیفیت بالاتری می باشند.

  1. سیستم بخار دهی و تنظیمات بخار
  2. طول کابل دستگاه
  3. قیمت اتو
  4. گارانتی و خدمات پس از فروش

جنس کف اتو

معرفی اتو بخار ایستاده « بخارگر »

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از اتو کردن لباس و به هنگام خارج شدن از خانه. متوجه قسمتی از لباس تان شوید که چروک مانده و اتو نشده در این شرایط دیگر نیازی به استفاده از اتو بخار دستی نیست. و شما می توانید با کمک اتو بخار ایستاده یا همان بخارگر آن قسمت از لباس تان را به راحتی و در کمترین زمان ممکن اتو نمایید.

اتو بخار ایستاده وسیله برقی جدیدی است. که توسط گرم کردن آب درون مخزن خود و تبدیل آن به بخار. به وسیله سری های متنوعی که دارد الیاف و تار و پود لباس را نرم کرده. و چین و چروک آن را از بین می برد. این نوع بخارگرها در مقایسه با اتو بخار های دستی. خیلی سریع و راحت چین و چروک لباس را اتو کرده و به نسبت استفاده کمتری از آن ها می‌ شود.

ویژگی های اتو بخار ایستاده

از اتو بخار ایستاده به غیر از لباس می توانید در موارد دیگری از جمله صاف و اتو کردن چین و چروک پرده، روتختی و نیز لباس هایی که دارای تزئینات سنگ کاری و ملیله دوزی هستند، استفاده نمایید و علاوه بر اتو کشی با استفاده از بخار داغ درون مخزن آب میکروب و باکتری های موجود بر روی سطح لباس را از بین ببرید. همچنین به دلیل لوله های داخلی آن بسیار سبک و قابل حمل بودن و لازم نیست وزن کل دستگاه را تحمل کنید. ویژگی های اتوهای بخار ایستاده به شرح زیر می باشد:

  1. جنس کف اکثر اتو بخار های ایستاده از تفلون است.
  2. دارای مخزن آب می باشند و در برخی از مدل های آن. قابلیت تنظیم دمای بخار خروجی اتو با توجه به جنس پارچه و لباس وجود دارد.
  3. در برخی از مدل های اتو بخارهای ایستاده رسوب زدایی به صورت خودکار انجام می شود. ولی در نمونه های کوچک و دستی باید از آب جوشیده برای داخل مخزن استفاده گردد.
  4. برخی نمونه های هوشمند اتو بخارهای ایستاده دارای نشانگر مخصوص مخزن آب هستند تا در صورت تمام شدن آب، شما را آگاه نمایند.
  5. سیستم خاموشی اتوماتیک، بخار دهی مداوم، سیستم ضد چکه، سیستم اسپری آب و غیره از دیگر امکانات اتو ایستاده می باشند.

مزایا و معایب اتو بخار ایستاده

برای استفاده از اتو بخارهای ایستاده نیازی به میز اتو نیست، به علاوه کار با آن ها بسیار راحت و آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد. کافی است سر بخارگر را در دست گرفته و آن را از پایین به بالا حرکت دهید تا بخار خارج شده از مخزن آب آن چین و چروک لباس های آویزان را در مدت زمان کوتاهی از بین برده و اتو نماید و در این حالت نیازی به میز اتو و یا پر کردن مداوم مخزن آب اتو و یا مشکلات و مهارت های خاص اتو کشی لباس همانند اتو بخار دستی نمی باشد.

همان گونه که گفته شد اتو بخارهای ایستاده یا بخارگرها تنها چین و چروک به وجود آمده بر روی لباس را صاف می کنند و نمی توانند بر روی لباس خط اتو ایجاد نمایند. به علاوه اتو کردن چین و چروک های عمیق بر روی لباس با اتو بخارهای ایستاده کاری بس دشوار است. همچنین استفاده از بخارگرها خصوصاً زمانی که مقدار لباس زیادی برای اتوکشی دارید به دلیل این که باید مدت زمان زیادی سر آن را در دستانتان نگه دارید ممکن است برایتان خسته کننده باشد، بنابراین لازم است به هنگام خرید به وزن اتو بخار ایستاده و ظرفیت مخزن آب آن توجه کنید.

یکی دیگر از معایب بخار گرها این است که قابل استفاده در خارج از خانه و مسافرت نیستند و هر چه مخزن آب آن بزرگتر باشد باید مدت زمان بیشتری برای گرم شدن بخار داخل مخزن آن صرف کنید.

بهترین اتو بخار ایستاده « بخارگر »

اتو بخارهای ایستاده یا بخارگرها در برندهای مختلفی در بازار لوازم خانگی یافت می شوند اما درحال حاضر بهترین برندهای عرضه کننده اتو بخار ایستاده فیلیپس، تفال، بایترون، بوش، مایر، پارس خزر، هاردستون و پاناسونیک می باشند.

بهترین اتو بخار ایستاده « بخارگر»

نکات مهم در هنگام خرید اتو بخارهای ایستاده

هنگام خرید اتو بخار ایستاده، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. توجه به ظرفیت مخزن آب
  2. در نظر گرفتن میزان استفاده و کارآمدی آن با بودجه در نظر گرفته شما برای خرید
  3. توجه و در نظر گرفتن مدل های مختلف اتو بخار های ایستاده
  4. سیستم بخاردهی و تنظیم بخار
  5. طول کابل دستگاه
  6. قیمت
  7. گارانتی و خدمات پس از فروش

اتو بخار دستی بخرم یا اتو بخار ایستاده؟ انتخاب کدام یک: اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟

پاسخ درست و قطعی برای این سوال وجود ندارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود و موارد مصرف و سلیقه خود اقدام به خرید اتو بخار دستی و یا ایستاده نمایید. هر دو مدل اتو بخار به وسیله مخزن آب و بخاری که تولید می کنند، تار و پود و بافت لباس و پارچه را نرم و چین و چروک به وجود آمده را صاف نمایند. در اتو بخار های ایستاده پایه و مخزن آب آن بر روی زمین قرار دارد و لوله ای که متصل به سری بخارگر می باشد و یک حلقه و چوب لباسی از دیگر وسایل جانبی این اتوها هستند که امکان جا به جایی و حمل آسان تر را برای کاربر فراهم می سازند.

به علاوه به دلیل اشغال فضای بیشتر، مناسب مشاغلی همچون فروشگاه های لباس، کارگاه های خیاطی، کارگاه های پرده دوزی و مزون های لباس می باشند چرا که ظرفیت مخزن آب آن ها بزرگتر بوده و نیازی به پر کردن مداوم آن نیست و تعداد و حجم بیشتری از لباس را اتو کشی می نماید. اما اگر وزن سبک و جابه جایی راحت و در دسترس بودن اتو برایتان اهمیت دارد، اتو بخار های دستی را خریداری کنید. زیرا امکان حمل آسان و استفاده حتی در مسافرت را برای شما فراهم می آورد.

آیا اتو بخار دستی همان اتو پرس است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا اتو بخار دستی همان اتو پرس است؟

در پاسخ این سوال باید گفت: خیر

این دو مدل اتو دو مدل کاملاً مجزا از هم با کارایی و عملکرد متفاوت می باشند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. اتو بخار دستی به دلیل وزن سبک و راحتی در حمل و نقل و نیز اشغال فضای اندک برای کسانی که به ظاهر زیبا و آراستگی خود حتی در مسافرت هم اهمیت می دهند، گزینه مناسبی است. از طرف دیگر اتو پرس با توجه به ساختار دو لایه آن و اندازه های مختلف آن مناسب اتو کشی در حجم بالا یا سرعت فوق العاده می باشد اما با توجه به قیمت بالای آن مناسب مشاغلی همچون فروشگاه های لباس، کارگاه های خیاطی و غیره است.

انواع کفی اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟

کفی به عنوان صفحه حرارتی نیز شناخته می شود که در قسمت پایین نصب می شود. هنگام انتخاب اتو، مطمئن شوید که یک کفی پهن تر با سر نازک و دستکاری شده انتخاب کنید. این کمک می کند تا سطح بیشتری روی پارچه پوشانده شود و به چین های محکم و زیر دکمه ها برسد. مهم ترین المانی که باید بررسی شود، فلز کفی است. به طور معمول، چهار فلز مختلف کفی وجود دارد:

  • کفی آلومینیومی

اتوهای دارای کفی آلومینیومی به خوبی گرم می شوند، اما پس از سال ها استفاده می توانند روی سطح آن خراش ایجاد کنند. صفحه آلومینیومی پس از اتو کردن لباس های زیاد به راحتی چسبنده می شود و به سختی تمیز می شود.

  • کفی سرامیکی

اتوهایی با این سطوح بادوام هستند و به توزیع یکنواخت گرما کمک می کنند. اتوهای دارای کفی سرامیکی روی هر نوع پارچه ای صاف هستند و تجربه اتو کردن خوبی را به شما می دهند.

  • کفی نچسب

یک سطح کفی نچسب است که باعث کاهش چسبندگی لباس ها در هنگام اتو می شود. نگهداری و نظافت این نوع اتوها با استفاده از ماده پاک کننده بسیار کمی آسان است.

  • کفی استیل ضد زنگ

اتوهای دارای کفی استیل ضد زنگ بادوام، بدون خوردگی و ضد خش هستند. این مدل از اتوها، به اتو کردن آسان و بی دردسر کمک می کنند.

انواع کفی اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟

تفاوت های بین اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده

برای اینکه تفاوت های میان اتو بخار دستی و اتو بخار ایستاده را بهتر درک کنیم، ویژگی هایی که اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده دارند را در ادامه بررسی می کنیم.

1. مخزن آب

اولین تفاوتی که هر کسی هنگام مقایسه بخار دستی و اتو بخار ایستاده متوجه آن می شود، گزینه مخزن آب است. در جواب این سوال که اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟ کدام یک مخزن آب بزرگتری دارند باید بگوییم که اتو بخار دستی دارای مخزن آب داخلی برای ذخیره آب برای گرم کردن و بخار کردن است. این مخزن آب در اتوهای بخار ایستاده موجود نمی باشد. مخزن آب معمولاً دارای ظرفیت تقریباً 150 میلی لیتر است که می توان از آن برای پاشیدن و ریختن بخار روی لباس های چروک استفاده کرد تا راحت تر اتو شوند.

2. مصرف برق

در این جا می خواهیم بدانیم اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟ کدام یک مصرف برق بالاتری دارند؟ اتو بخار دستی، معمولاً در مقایسه با اتو بخار ایستاده دارای نرخ مصرف بالاتری از انرژی است. چرا که سیستم اتو بخارهای دستی، نیاز به گرم کردن آب و تولید بخار دارد؛ در نتیجه انرژی بیشتری مصرف می کند و توان بیشتری دارد. از طرف دیگر یک اتوی بخار ایستاده انرژی کمتری مصرف می کند و به طور کلی توان 1000 وات دارد که برای اتو کردن لباس های آویزان و پرده کافی است.

3. کفی

یکی دیگر از عوامل مهم انتخاب کفی در اتوها است که باعث می شود لباس ها چروک نشوند. اتوها معمولاً با کفی آهنی یا مسی عرضه می شوند. کفی ها جامد هستند و برای به دست آوردن یک روکش فلزی برای عملیات صاف تر، تصفیه شده اند و مواد با دقت انتخاب می شوند تا از هرگونه سوختگی بر روی لباس به دلیل تغییرات دما و جنس پارچه جلوگیری شود. برخی از آن ها مجهز به کفی سرامیکی هستند که از ویژگی نچسب بودن برخوردار است.

اتوهای بخار ایستاده بدون سوراخ هستند و به راحتی تمیز می شوند. اما، اتوهای بخار دستی دارای یک کفی سوراخ دار هستند تا بخار از آن ها عبور کند. وجود این سوراخ ها به آن ها اجازه می دهد تا بخار روی پارچه بپاشد. با این حال، این کار تمیز کردن آن ها را به دلیل گرفتگی و رسوب مواد معدنی آب در سوراخ های کفی دشوار می کند.

4. عملکرد اسپری

اتو بخار دستی دارای یک عملکرد اسپری منحصر به فرد است که به شما این امکان را می دهد تا هنگام اتو کردن لباس خود، اب داغ را به شکل بخار یا مه بر روی آن بپاشید. به همبن منظور، روی دسته آن کلیدهایی وجود دارد که استفاده از عملکرد اسپری را آسان می کند. استفاده از بخار، سبب نرم شدن پارچه می شود و امکان اتو کردن راحت تر و سریع تر را فراهم می کند. اما نحوه عملکرد اسپری در ا بخار ایستاده متفاوت است و نمی تواند آب را به شکل بخار یا مه پاشش کند.

5. سهولت در استفاده

اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟ کدام استفاده راحت تری دارند؟ اتوهای بخار دستی، کارکرد آسان تری نسبت به اتوهای بخار ایستاده دارند. کافیست اتو بخار دستی را به پریز برق متصل کنید. ضمن اینکه برای تنظیم دما با توجه به پارچه، نیازی به تنظیمات اضافی به جز تنظیم دکمه دما ندارد. در اتو بخار، مخزن آب باید پر شود و آب گرم شود تا بخار تولید شود. امروزه اتوهایی در بازار موجود است که برای گرم کردن آب برای تولید بخار به یک دقیقه زمان نیاز دارد و در عرض یک دقیقه آماده استفاده هستند. اما کار با اتوهای بخار دستی نیاز به تحرکات بیشتری دارد و کاربر باید انرژی بیشتری صرف کند. از سوی دیگر اگر مدت زمان زیادی را مشغول اتو کردن با اتوهای بخر ایستاده کنید، دستانتان خسته می شود.

6. سطح امکانات

اتو بخار ایستاده، فهرستی از ویژگی‌ها مانند نشانگر LED، پاشش بخار و آب، تنظیمات دما و غیره دارد. این ویژگی ‌ها به تجربه اتو کردن سفارشی‌ کمک می ‌کنند. اما اتو بار دستی دارای ویژگی های محدودی است. مثل تنها یک پیچ مدرج برای تنظم دما دارد.

7. شکل ساخت و طراحی

هر دو مدل اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده، از پلاستیک سخت و فلز ساخته شده اند. هنگام خرید اتو بخار ایستاده، مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید اندازه دسته آن است. دسته ‌ای که برای دست ‌های کوچک خیلی بزرگ است، زمانی که نیم ساعت تا یک ساعت وقت خود را صرف اتو کردن می‌کنید، ناراحت ‌کننده است. طرحی را انتخاب کنید که برای شما راحت باشد.

8. وزن

اتوهایی با پایه های فلزی بزرگ بسیار سنگین تر هستند. اکثر مدل های جدیدتر سبک وزن هستند و بار زیادی روی بازوی شما وارد نمی کنند. هنگام خرید اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟ می توانید این مورد را در نظر بگیرید تا ببینید آیا اتوی که می خرید راحت است و به راحتی بلند می شود یا خیر. اتوهای بخار ایستاده می توانند کمی سنگین تر از اتوهای بخار دستی باشند. نکته مثبت در مورد اتوهای سنگین این است که نیازی به وارد کردن فشار زیادی در هنگام اتو کردن ندارید.

9. توان و وات

هنگام انتخاب اتو، به یاد داشته باشید که وات بالاتر، عملکرد بهتری دارد. این بدان معنی است که اتوی با قدرت بالا واقعاً سریع گرم می شود و به رفع چین و چروک روی لباس کمک می کند. اگرچه، اتوهای با وات بالاتر گران ‌تر هستند، اگر برای لباس‌ هایی که اغلب می ‌پوشید به اتو نیاز دارید، در نظر گرفتن میزان وات و توان اتو نیز بسیار مهم است.

10. مخازن آب با قابلیت پر کردن آسان

بیشتر اتوهای بخار (چه دستی و چه ایستاده)، یک مخزن آب کوچک در داخل دارند. می توانید آب را از طریق یک سوراخ کوچک نزدیک دسته پر کنید و روی آن را بپوشانید تا از ریختن آن جلوگیری شود. برخی از اتو بخارهای دستی دارای مخزن آب شفافی هستند که در عین پر شدن و جلوگیری از سرریز شدن سطح آب به شما اطلاع می دهد. علاوه بر این، مدل هایی با مخازن آب قابل جابجایی وجود دارد که به راحتی آب را دوباره پر می کنند. حتی در صورت نیاز می توانید این مخزن کوچک آب را مرتباً تمیز کنید.

11. دریچه های بخار

به طور عمده سه نوع دریچه بخار وجود دارد و از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. اتوهایی با دریچه های بخار متغیر به شما این امکان را می دهند که میزان بخار تولید شده توسط اتو را کنترل کنید. بسته به پارچه، می توانید آن را بالا یا پایین انتخاب کنید.

اتو بخارهای ایستاده، دارای دریچه های بخار عمودی هستند. اتو بخار ایستاده برای اتو کردن لباس های سنگین مانند شلوار جین، روتختی و پرده مناسب هستند.

چگونه بهترین اتو بخار را انتخاب کنیم؟

انتخاب اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟ توسط شما، تا حد زیادی به نوع استفاده خود و خانواده تان بستگی دارد. اگر لباس‌ هایتان را مرتب اتو می‌ کنید، اتو بخار ایستاده می ‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. زیرا ویژگی ‌های منحصر به فرد و خاصی دارد که اتو کردن آسان را برای شما فراهم می ‌کند. اگر کاربر معمولی نیستید، می توانید برای سهولت در استفاده و سادگی از اتو بخار دستی استفاده کنید.

هنگام خرید اتو، شما نمی توانید به صورت شانسی خرید کنید! زیرا هر محصول الکترونیکی باید به لحاظ کیفیت و کارایی، تأیید شود. وبسایت ما، دارای طیف منحصربفرد و جذابی از اتو های بخار دست، اتوهای قابل حمل و اتو پرس می باشد که شما می توانید بسته به نیازها و خواسته هایتان، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. تمامی محصولات موجود در سایت، دارای بالاترین استانداردها بوده و قیمتی بسیار مقرون به صرفه می باشند. آن ها دارای کفی نچسب هستند و تجربه اتو کردن بهتری را برای کاربران ارائه می دهند.

جمع بندی اتو بخار دستی یا اتو ایستاده؟

اکثر ما هر روز یا حداقل هر چند روز یک بار لباس را اتو می کنیم. اتوی فعلی ما ممکن است کیفیتی را که ما می ‌خواهیم به ما ندهد. یا شاید کفی آهنی آن، دچار مشکل شده است و لباس های شما را رنگی می کند. استفاده از چنین اتویی خسته کننده است. به خصوص زمانی که لباس های زیادی برای اتو کردن دارید. داشتن اتوی مناسب می تواند این کار را ساده و بی دردسر کند. امروزه مدل های متنوعی از اتو در دسترس است. از اتوهای قابل حمل برای مسافران گرفته تا اتوهای سبک وزن ایستاده برای اتو کردن پرده ها و لباس های آویزان.

اتوهای بخار دستی برای مصارف خانگی تا اتوهای سنگین برای خشکشویی ها و خیاطی ها. انواع مختلف اتو ویژگی های خاص خود را دارند. و انتخاب مناسب آن بسیار مهم است. اگر قصد خرید اتوی جدید را دارید، در این مقاله می توانید برخی از مهم ترین بررسی ها را به لحاظ کیفیت و ویژگی ها انجام دهید. در پایان می توانید برای خرید اتو بخار دستی یا اتو بخار ایستاده از فروشگاه اینترنتی یسنا مارکت، تصمیم بگیرید.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال؟

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال؟

 

مقایسه برندهای مختلف، یکی از راهکارهای موثر و همیشگی. برای انتخاب از میان محصولات پیشنهادی از سوی فروشندگان است. موضوع این مقاله راجع به بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال؟ است. که به طور کامل، به بررسی و مقایسه سرخ کن ‌های ساخته شده از این برند می‌ پردازد. بنابراین اگر به تازگی قصد خرید یک سرخ کن بدون روغن را گرفته‌ اید. بهتر است راجع به برندهای موجود در بازار به خوبی تحقیق کنید. سپس می ‌توانید تصمیم درستی برای خرید محصول موردن نظر خود اتخاذ نمایید. دو مورد از بهترین برندهای موجود در بازار لوازم خانگی برای خرید سرخ کن بدون روغن، فیلیپس و تفال هستند. این دو برند هر دو نامی آشنا در بازار لوازم خانگی می ‌باشند و سال ‌ها تجربه در این زمینه کسب نموده‌ اند.

فیلیپس و تفال دو برندی هستند که به طور همیشگی در رقابتی تنگاتنگ. برای برنده شدن در پروسه انتخاب مشتریان بوده‌ اند. بنابراین اگر در تصمیم‌ گیری خود برای انتخاب بین دو برند فیلپیس و تفال دچار تردید شده ‌اید. مطالعه این مطلب خالی از لطف نیست. اگر قصد دارید تا اطلاعات تکمیلی در خصوص بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال. و تفاوت ‌های بین این دو برند به دست آورید، در ادامه این نوشتار همراه ما باشید.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال؟

نحوه کار سرخ کن های بدون روغن تفال و فیلیپس

سرخ کن های بدون روغن جزو جدیدترین و ضروری ترین لوازم آشپزخانه. برای سرآشپزهای امروزی در منازل هستند. با استفاده از این دستگاه می توانید غذاهای مورد علاقه خود را به سبک رستورانی. و با مصرف کمترین میزان روغن و یا حتی بدون روغن طبخ کنید. بنابراین غذای شما علاوه بر کیفیت، از سلامت بالایی برخوردار است.

در واقع سرخ کن بدون روغن یک دستگاه پخت و پز رومیزی است. که گردش هوای گرم را به کمک یک فن قدرتمند در سرتاسر محفظه دستگاه امکان پذیر می سازد. ساز و کار سرخ کن های بدون روغن تفال و فیلیپس، شبیه به اجاق همرفتی می باشد. سرخ کن های بدون روغن، قادر به سرخ کردن مواد غذایی به شیوه ای جالب و البته با حفظ خاصیت غذایی شان هستند. با سرخ کردن مواد غذایی در این سرخ کن ها، غذایی خوشمزه و سالم دارید. که در بیرون ترد و کریسپی و در داخل مرطوب و لطیف هستند.

همچنین ذکر این مطلب خالی از لطف نیست که بگوییم برند فیلیپس. اولین برندی بود که دست به طراحی و تولید سرخ کن های بدون روغن زد. برند فیلیپس اولین بار این دستگاه را در یک نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی اروپا در سال 2010 معرفی کرد. از آن زمان بود که افرادی با رژیم های غذایی متفاوت. خواهان خرید این محصول شدند. و خیلی زود سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، جای خود را در بازار لوازم خانگی پیدا کردند. چنانچه می بینیم، بر اساس برخی برآوردها. بیش از 25 میلیون سرخ کن بدون روغن در ایالات متحده طی دو سال گذشته فروخته شده است. که سرخ کن های بدون روغن از برند فیلیپس و تفال، بیشترین سهم را از این آمار داشته اند.

نحوه کار سرخ کن های بدون روغن تفال و فیلیپس

جدیدترین مدل‌ های سرخ کن بدون روغن از این برندها، با ویژگی های منحصر به فردی به بازار ارائه شده است. برای مثال، گنجایش سرخ کن های جدید فیلیپس، به 8 لیتر نیز می رسد و بنابراین شما می توانید یک مرغ 2 الی 3 کیلویی را به راحتی در سبد سرخ کن فیلیپس قرار دهید تا به طور کامل برشته و بریان شود. همچنین در مدل های جدید سرخ کن بدون روغن فیلیپس، شما قابلیت پخت دو غذا را به صورت همزمان دارید. به این سرخ کن‌ های بدون روغن، سرخ کن های دو منطقه ‌ای گفته می ‌شود که به شما این امکان را می ‌دهد. که دو غذا را با دماها و زمان‌ های مختلف طبخ با استفاده از فناوری Smart Finish آماده کنید. تا از حاضر شدن آن ‌ها به صورت همزمان اطمینان حاصل کنید.

انواع سرخ کن های بدون روغن

امروزه سرخ کن های بدون روغن در بازار در دو سبک اصلی عرضه می شوند:

  1. سرخ کن های دارای سبد پخت و پز
  2. سرخ کن هایی که مانند اجاق های توستر با ویژگی همرفت، غذا را سرخ می کنند.

سرخ کن های بدون روغن در اندازه ها، شکل ها، رنگ ها و با ظرفیت های مختلفی در بازار لوازم خانگی وجود دارند. همچنین بسته به ویژگی ها و سطح امکانات شان. با قیمت ‌های مختلفی در دسترس هستند. ازدیاد مدل‌ ها و برندهای تولید کننده. طیف وسیعی از گزینه ها را برای انتخاب آسان تر خریداران ایجاد کرده است. ضمن اینکه برخی از سرخ کن های بدون روغن، گزینه ‌های متنوعی از پخت و پز را از جمله برشته کردن، پخت، آبگیری، جوجه‌ گردانی و غیره را ارائه می ‌دهند. همچنین قطعات برخی از مدل ها قابلیت جدا شدن دارند. که برای تمیز کردن آسان در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند.

ملاحظات مهم هنگام انتخاب سرخ کن بدون روغن چه از برند فیلیپس و چه از برند تفال باشد. نحوه استفاده از آن، غذاهایی که می خواهید در آن بپزید. تعداد نفرات خانواده، میزان فضای در دسترس و حساسیت شما به صدا و گرما را شامل می شود. از آنجایی که احتمالاً این دستگاه به طور همیشگی بر روی فضای پیشخوان و کابینت های آشپزخانه شما قرار دارد. زیبایی شناسی عامل دیگری است که باید هنگام خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال در نظر بگیرید.

انواع سرخ کن های بدون روغن

معرفی ویژگی های کلی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس و تفال

تکنولوژی ساخت و نحوه کار در سرخ کن های بدون روغن تولید شده از این دو برند، تقریبا یکسان است. بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال، هر دو از گرمای همرفت برای پختن غذاها استفاده می کنند به طوری که از بیرون سوخاری و ترد می شوند اما از داخل مرطوب و لطیف باقی می مانند. پخت و پز با سرخ کن بدون روغن فیلیپس در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است و در مقایسه با سرخ کن بدون روغن از برند تفال، سرعت عمل بیشتری دارد. همچنین به روغن بسیار کمی (در حد چند قاشق) برای عملیات سرخ کردن نیازمند است.

سرخ کن‌ های بدون روغن فیلیپس دارای سبدهای سوراخ‌ دار، قفسه‌ های سیمی و یا صفحات سرامیکی با سوراخ‌ هایی هستند که به هوای گرم از بالا اجازه می‌ دهد تا در دمای حدود 400 درجه فارنهایت در اطراف غذا گردش کند. این کار ابتدا سطح بیرونی مواد غذایی را می پزد و همچنین رطوبت داخلی آن را حفظ می کند. اگر مایل به انجام تنظیمات دستی دستگاه نیستید و می خواهید که برنامه های پخت را به صورت اتوماتیک در اختیار داشته باشید. پیشنهاد ما به شما خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال با قابلیت تنظیم اتوماتیک است. با خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال اتوماتیک می توانید تنها با لمس یا فشردن یک دکمه، یک برنامه پخت از پیش تعیین شده را انتخاب کنید تا غذای شما به بهترین نحو، طبخ شود.

در بهترین سرخ کن های اتوماتیک از برندهای فیلیپس و تفال، از یک صفحه کنترل LED به جای یک صفحه نمایش آنالوگ بهره گرفته اند. در این سرخ کن ها شما می توانید به راحتی دما و زمان پخت را تعیین کنید. بنابراین با خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال اتوماتیک، غذا کاملا مطابق میل شما پخته می شود.

معرفی ویژگی های کلی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس و تفال

تفاوت سرخ کن های تک منطقه ای با دو منطقه ای تفال

اصطلاحات تک منطقه ای و دو منطقه ای به تعداد محفظه های پخت جداگانه در دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس اشاره دارد. برخی از این واحدها همچنین دارای قفسه ‌هایی برای استفاده در مواقعی هستند که می ‌خواهید بین اقلام تفکیک بیشتری داشته باشید، مانند هنگام پختن سینه مرغ یا خشک کردن میوه‌ ها.

به خاطر داشته باشید که باید از فضای کافی بین وسایل اطمینان حاصل کنید تا گردش هوا مناسب باشد. اگر مقدار زیادی از دو ماده غذایی مختلف را در سبد یا قفسه‌ ها بچینید، نتیجه پخت شما ممکن است کاملا رضایت بخش نباشد و ازدحام بیش از حد مواد غذایی باعث تداخل مزه ها و یا پخت ناهموار شود. یعنی بعضی از قسمت ها پخته شده اند و برخی جاها هنوز خام اند. هنگام انتخاب برای بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال، باید به اندازه، شکل منطقه پخت و پز و همچنین ابعاد کلی دستگاه توجه کنید.

مدل‌ های اجاق مانند از این برند، مانند سرخ کن بدون روغن HD 9280، که رتبه 8 را در رتبه بندی بهترین سرخ کن‌ های بدون روغن در سال 2022 به خود اختصاص داده است، ویژگی‌ های منحصر به فردی را همراه با تعداد زیادی عملکرد پخت و پز برای تطبیق پذیری بیشتر ارائه می ‌دهد. البته به دلیل داشتن حجم بیشتر، فضای بیشتری از پیشخوان شما را اشغال می کند.

تفاوت سرخ کن های تک منطقه ای با دو منطقه ای تفال

مقایسه سرخ کن های بدون روغن فیلپس و تفال

پاسخ کوتاه این است که همه چیز بستگی به نیازها، بودجه و البته سلیقه شما دارد. سرخ کن های بدون روغن مثل هر لوازم آشپزخانه دیگری، از تنوع بالایی برخوردارند. همچنین محصولات تولیدی از این برند، در نقاطی با یکدیگر مشترک و در نقاطی با یکدیگر متفاوتند. در محصولات هر دو برند، امکان طبخ کلیه مواد غذایی از سرخ کردن گوشت و سبزیجات گرفته تا خشک کردن میوه ها و حتی بخارپز کردن کلم سفید و کلم بروکلی نیز وجود دارد. مزیت طبخ غذا چه در سرخ کن های بدون روغن از برند فیلیپس و چه در سرخ کن های بدون روغن از برند تفال این است که، می توانید کلیه مواد غذایی را با حداقل روغن بپزید و بنابراین محتوای چربی و کالری غذا را کاهش دهید.

البته تحقیقات در مورد مزایای سلامتی پخت و پز با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال محدود است و نتایج متفاوتی ارائه می دهد. یک مطالعه در سال 2015 نشان داد که سرخ کردن غذا با این دستگاه ها، می تواند میزان تولید ماده شیمیایی مضر تولید شده که توسط پخت سیب زمینی یا سایر غذاهای نشاسته ای در دمای بالا را کاهش دهد. این مطالعه نشان داد که سرخ کردن سیب زمینی بدون روغن، حضور آکریل آمید را کاهش می دهد؛ یعنی ماده ای شیمیایی که طبق باور محققان، خطر سرطان را افزایش می دهد. بنابراین در مقایسه با سرخ کردن مواد غذایی در روغن زیاد، سرخ کردن در بهترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس یا تفال، مزایای سلامتی بسیاری را ارائه می دهد.

با این حال، مطالعه دیگری نشان داده است که سرخ کردن ماهی در بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال، می تواند پتانسیل یک واکنش شیمیایی مضر را افزایش دهد که به آن اکسیداسیون حرارتی کلسترول می گویند. اکسیداسیون حرارتی کلسترول در طول پخت و پز ماهی و گوشت با حرارت بالا اتفاق می افتد و می تواند محصولات اکسید کننده کلسترول یا COP تولید کند که به نوبه خود می تواند برای سلامت انسان مضر باشد.

مقایسه سرخ کن های بدون روغن فیلپس و تفال

COP ها با بیماری های مزمن قلبی مرتبط هستند و نشان داده اند سرطان زا هستند. این مطالعه نشان داد که سرخ ‌کن ‌های بدون روغن در مقایسه با روش سرخ‌ کردن معمولی سطوح بیشتری از COP را در ماهی تولید می‌ کنند؛ اما تحقیقات بیشتر نشان داد که می ‌توان با افزودن گیاهان تازه و غنی از آنتی ‌اکسیدان، مانند جعفری و پیازچه، اثرات آن را تا حدودی کاهش داد.

گوشتخواران طرفدار سلامتی می توانند سینه مرغ یا فیله ماهی قزل آلا را با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال سرخ کنند و یا اینکه می توان آن ها را به روغن کمی آغشته کرده و برای طعم بیشتر در پودر سوخاری و ادویه ها غلتاند. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که ادویه های خشک در هوا معلق شده و باعث کثیف شدن محفظه داخلی می شوند. بنابراین استفاده از یک روکش سبک از روغن به نگه داشتن ادویه جات بر روی سطح فیله مرغ یا ماهی کمک می کند. استفاده از اسپری روغن برای رسیدن به بهترین نتیجه، توصیه می‌ شود.

مقایسه تنوع طبخ غذاهای مختلف در بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال

می توان گفت تنوع غذاهایی که می توانید با محصولات تولیدی هر یک از این دو برند طبخ کنید، یکسان است. آشپزها می توانند دونات، کلوچه، سیب زمینی یا چیپس سبزیجات، سیب زمینی سرخ کرده تازه یا یخ زده، فیله مرغ استریپس، ماهی، پیتزا و همبرگرهای خوشمزه را در سرخ کن های فیلیپس و تفال درست کنند. سرخ کن بدون روغن جایگزین مناسبی برای پخت غذاهای کم روغن در ماکروفر، توستر و حتی سولاردام است.

ضمن اینکه غذاهای یخ زده مثل سیب زمینی های منجمد، مرغ منجمد و غذاهای نیمه آماده مثل همبرگر، فلافل، ناگت و پیتزا کیفیت پخت بهتری در سرخ کن های بدون روغن، نسبت به ماکروفر و یا توستر دارند. پخت غذای منجمد در سرخ کن های بدون روغن، آن را بسیار ترد و خوشمزه می کند.

در ابتدای این بخش گفتیم که امکان پخت دونات نیز در سرخ کن های بدون روغن تفال و فیلیپس وجود دارد. اما فراموش نکنید که پخت هر نوع خمیری در این سرخ کن ها امکان پذیر نیست و این موضوع محدود به سرخ کن تفال یا فیلیپس نیست. برای مثال خمیرهای مرطوب داخل قفسه های سرخ کن به سمت پایین شره می کنند و نه تنها پخته نمی شوند، بلکه فضای داخلی دستگاه را نیز کثیف می کنند.

بسته به اینکه گنجایش بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال شما چقدر است، می توانید مرغ کنتاکی کامل را نیز در این دستگاه پخت کنید. این امکان در سرخ کن های بدون روغن با گنجایش 6 تا 8 لیتر وجود دارد. در سرخ کن هایی با محفظه کوچکتر، باید مرغ را به قطعات کوچکتر تبدیل کنید تا درون محفظه جا بشود.

مقایسه تنوع طبخ غذاهای مختلف در بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال

به طور کلی می توانیم بگوییم که شما با خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال، می توانید کلیه غذاهایی که به سرخ شدن و تفت خوردن احتیاج دارند را به روشی سالم تر طبخ نمایید. چرا که این غذاها چربی و کالری کمتری دارند. همچنین محفظه داخلی سرخ کن کمتر کثیف می شود و مجبور نیستید زمان زیادی را برای شستشوی آن صرف کنید. غذاهای سرخ شده در روغن زیاد، با اثرات منفی سلامتی، از جمله سرطان، بیماری های قلبی و شرایط التهابی همراه هستند.

نکته دیگر نویز است. برخی از دستگاه ها، از جمله مدل های تولید شده از برند فیلیپس، بسیار کم صدا هستند، در حالی که محصولات برخی دیگر از برندها به دلیل داشتن فن های قدرتمند می توانند بسیار پر سر و صدا باشند. روشن کردن سرخ کن های بدون روغن با فن های قدرتمند در ساعات استراحت خانواده توصیه نمی شود. چرا که سر و صدای آن به هنگام کار کردن فن ها، خواب آرام و آسایش شما را مختل می کند. بنابرای شاید بتوان گفت که این یکی از تفاوت های قابل توجه بین بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال است. فیلیپس به دلیل قدرت متوسط فن ها سر و صدای کمتری دارد و فیلیپس به دلیل داشتن فن های قدرتمند، پر سر و صداست.

تمیز کردن کدام سرخ کن راحت تر است؟ فیلیپس یا تفال؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال را تمیز کنیم. مطابق عادت، توصیه ما این است که مانند هر وسیله‌ خانگی، برای جزئیات در مورد نحوه نگهداری سرخ کن و روش های تمیز کردن و عملکرد روان آن، به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید. به عنوان یک قاعده کلی، توصیه می کنیم بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید تا از تجمع چربی، ذرات غذا و بوهایی که در طول فرآیند پخت و پز منتشر می شوند، جلوگیری کنید.

البته یک تمیزکاری کلی به صورت دوره ای (مثلا هر یک ماه) برای بالا بردن عمر مفید دستگاه توصیه می شود. محصولات تولیدی از هر دو برند فیلیپس و تفال دارای قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. جنس قطعات بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال ساخته شده از پوشش‌ های مقاوم و نچسب است که تمیز کردن آن را آسان‌ تر می‌ کند.

تمیز کردن کدام سرخ کن راحت تر است؟ فیلیپس یا تفال؟

قبل از اقدام به تمیز کردن بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال، ابتدا دستگاه را از برق بکشید و مطمئن شوید که کاملاً خنک شده است. هنگام از بین بردن ذرات غذا یا چربی چسبیده، مراقب باشید که خراشیدگی یا آسیبی به پوشش وارد نشود. پس از تمیز کردن، اطمینان حاصل کنید که سرخ کن هوا، سبدها، قفسه ها و سایر لوازم جانبی قبل از استفاده مجدد، کاملاً آبکشی شده و خشک شده باشند. مانند هر وسیله برقی دیگری، هرگز دستگاه را در آب غوطه ور نکنید و تمام دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید تا گارانتی خدمات و تعمیرات پس از فروش را باطل نکنید!

مزایا و معایب خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

همانطور که در بخش های پیشین به این موضوع اشاره کردیم، بسیاری از منابع ادعا می کنند که سرخ کن های بدون روغن جایگزین مناسبی برای تهیه غذاهای سرخ شده هستند. اما مزایا و معایب آشپزی با دستگاه بهترین سرخ کن بدون روغن از برند فیلیپس چیست؟

اخیراً سرخ کن های بدون روغن به دلیل افزایش آگاهی مردم در حوزه سلامتی و همچنین از سوی دیگر با ازدیاد تقاضای مداوم برای طبخ غذاهای سرخ شده و فست فود، محبوبیت زیادی داشته اند. مردم ایران بیشتر از هر سبزی دیگر سیب زمینی می خورند که 40 درصد از این مقدار، محصولات منجمد مانند سیب زمینی سرخ کرده نیمه آماده را شامل می شود.

سازندگان سرخ کن های بدون روغن فیلیپس این دستگاه را به عنوان راهی برای تهیه و لذت بردن از غذاهای سرخ شده بدون اثرات نامطلوب برای سلامتی تبلیغ می کنند. غذاهای سرخ شده در این دستگاه ها، محتوای چربی کمتری نسبت به غذاهای سرخ شده دارند، به این معنی که سالم تر هستند. با این حال، برخی از مردم در مورد خطرات احتمالی سلامتی ناشی از استفاده از این شکل جدید پخت و پز صحبت می کنند. در درجه اول به دلیل ترس از سمیت و سرطان، نگران هستند و عده ای هم در مورد فواید ادعایی غذاهای سرخ شده در هوا تردید دارند.

در این قسمت از مقاله به بررسی مزایا و معایب بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس می پردازیم و این روش را با سایر روش های پخت و پز مقایسه می کنیم.

مزایا و معایب خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

مزایای استفاده از بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

در این بخش از مطلب، مواردی را با هم بررسی می کنیم که جزو مهم ترین مزایای استفاده از بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس هستند.

1. کاهش محتوای کالری غذا

طبخ غذا با سرخ کن های بدون روغن فیلیپس در مقابل سایر روش های پخت و پز می تواند باعث کاهش چربی غذا و در نتیجه کاهش وزن مصرف کننده شود. بنابراین غذاهایی که در سرخ کن های بدون روغن طبخ می شوند، نسبت به غذاهای سرخ شده سالم تر هستند. همانطور که می بینید، در سال های اخیر پزشکان، مصرف غذاهای بدون چربی را به جای غذاهای پرچرب توصیه می‌کنند.

البته فراموش نشود که تولیدکنندگان فیلیپس، سرخ کن های بدون روغن را برای ایجاد روشی سالم تر برای پخت غذاهای سرخ شده طراحی کردند، نه جایگزین روش های سنتی و سالم برای تهیه غذاها، مانند برشته کردن و کباب کردن. زیرا غذاهای سرخ شده نسبت به غذاهایی که به روش های دیگر پخته می شوند، دارای چربی بسیار بیشتری هستند. برای مثال، 100 گرم سینه مرغ سرخ شده حاوی 132 گرم چربی است.

در حالی که سینه مرغ سرخ شده در بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس، دارای 39 گرم منبع چربی است و در مقایسه با سینه مرغ سرخ شده بسیار سالم تر است. سینه مرغ بریان شده در فر نیز دارای 39 گرم چربی است. اما بسیاری از مردم طعم و بافت مرغ سرخ شده را ترجیح می دهند. بنابراین شما می توانید یک سینه مرغ سرخ شده با طعمی خوشمزه و البته سالم داشته باشید.

بنابراین از آنجایی که سرخ کن های بدون روغن فیلیپس به مقدار بسیار کمی از روغن مورد نیاز سرخ کن ها نیاز دارند، افراد می توانند غذای سالم تری با طعم و بافت مشابه داشته باشند. این امر مطلوب است زیرا کاهش مصرف روغن می تواند برای سلامتی افراد بسیار مفید باشد. دانشمندان مصرف چربی از روغن نباتی را با انواع شرایط سلامتی مرتبط دانسته اند، از جمله افزایش خطر بیماری قلبی و نرخ بالاتر التهاب.

2. پخت غذا با گردش هوای گرم

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس، با به گردش در آوردن هوای گرم در اطراف مواد غذایی، آن را طبخ می کند تا همان تردی را ایجاد کند که در غذاهای سرخ شده سنتی وجود دارد. سرخ کن های بدون روغن فیلیپس این کار را با حذف روغن های پرچرب و پر کالری از فرآیند پخت انجام می دهند. بنابراین شما می توانید تنها با استفاده از 1 قاشق غذاخوری روغن پخت و پز به جای چندین فنجان روغن، غذایی به همان تردی و خوشمزگی که با سرخ کن های با روغن و یا تابه ها ارائه می دهند، داشته باشید.

محققان بیان می کنند که سرخ کن های بدون روغن با منبع گرمای همرفتی و قطرات ریز روغن برای خارج کردن رطوبت غذاها استفاده می کنند. بنابراین نتیجه پخت، غذایی است که دارای ویژگی های مشابه با غذاهای سرخ شده است، اما با سطح قابل توجهی از چربی کمتر.

مانند بسیاری از روش های پخت و پز دیگر، سرخ کردن در بهترین سرخ کن بدون روغن، یک واکنش شیمیایی را ایجاد می کند – اثر Maillard – که رنگ و طعم غذای سرخ شده در هوا را بهبود می بخشد.

3. قابلیت تمیز کردن آسان

همه ما تجربه شستشوی ماهیتابه ها و ظروف چرب و پر از روغن را داشته ایم. بنابراین به خوبی می دانیم که شستشوی این ظروف تا چه اندازه می تواند سخت و مشکل باشد. علی الخصوص محفظه های توری شکل که باید تمام خانه های آن جداگانه شسته شود. اما از آنجایی که در بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس، استفاده از روغن زیاد جایی ندارد، ذرات غذا به محفظه توری شکل نمی چسبد و شستشو و تمیز کردن آن بسیار راحت است.

معایب استفاده از سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

4. استفاده آسان

استفاده از سرخ کن های بدون روغن بسیار آسان است. شما می توانید غذاهای نیمه آماده خود را مثل ناگت، فلافل، کراکت، پیازهای حلقه شده و فیله های مرغ را درون سرخ کن های بدون روغن طبخ کنید، بدون اینکه کوچکترین ضرری برای سلامت شما داشته باشند. برای به کار انداختن بهترین سرخ کن بدون روغن تنها دو کار کوچ باید انجام دهید:

  • تنظیم برنامه پخت
  • تنظیم تایمر

و تمام. غذای شما پس از چند دقیقه آماده است. همچنین در بهترین سرخ کن بدون روغن می توانید غذای مانده از دیشب را گرم کنید.

5. ایمنی بالا در هنگام پخت

حتما شما هم می دانید که دستگاه هایی مانند ماکروویو، از امواج رادیویی برای پخت غذا استفاده می کنند. اگرچه امواج رادیویی از کمترین میزان نفوذ در میان امواج آلفا، بتا و گاما برخوردارند، اما به هر حال می توانند تاثیر مخرب خود را در طولانی مدت نشان دهند. تشعشعات ماکروویو برای سلامتی شما مضر است. اما بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس، از جریان هوای داغ برای پخت غذا استفاده می کند و غذا طی یک فرآیند کاملا سالم پخته می شود. ضمن اینکه هنگام تمام شدن تایمر، دستگاه کاملا خاموش می شود و غذا نمی سوزد.

6. فضای زیادی را اشغال نمی کند؛

دستگاه هایی مانند توستر، سولاردم و ماکروویو، فضای بیشتری را نسبت به بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال اشغال می کنند، اما بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس، فضای زیادی را از پیشخوان شما اشغال نمی کند و بنابراین شما می توانید استفاده بهینه ترین از فضای روی کابینت های آشپزخانه خود داشته باشید.

7. دارای برنامه های پخت متنوع

برنامه های پخت در بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس متنوع است و بنابراین شما می توانید از حالت های مختلف این دستگاه برای پخت غذای خود استفاده کنید.

معایب استفاده از سرخ کن های بدون روغن فیلیپس

در کنار مزایایی که برای بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس برشمردیم، معایبی نیز وجود دارد که می توانیم هنگام تصمیم گیری برای خرید به آن ها توجه کنیم.

1. قیمت نسبتا بالا

اگر قصد خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس را دارید، باید مبلغ زیادی را صرف خرید آن کنید. بهترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، هم به عنوان سرخ کن و هم به عنوان زودپز و بخارپز کار می کند. بنابراین طبیعی است که در قبال ارائه این همه ویژگی های منحصر به فرد و امکانات، تقاضای پرداخت مبلغ زیادی از پول را نیز داشته باشند.

2. ظرفیت کوچک برای خانواده های پر جمعیت

سرخ کن هایی با ظرفیت 2 یا 3 لیتر، برای پخت غذا برای دو الی 3 نفر مناسب است و اگر شما خانواده پر جمعیتی دارید یا در حال تدارک دیدن غذا برای مهمانی هستید، ظرفیت این سرخ کن ها جوابگوی نیاز شما نیست. اگرچه سرخ کن های بدون روغن با ظرفیت 12 لیتر نیز برای پخت یک مرغ کامل نیز در بازار موجود است.

3. نیاز به بررسی حالات مختلف برای رسیدن به بهترین حالت پخت

زمانی که برای بار اول با دستگاهی کار می کنید، طبیعی است که به نحوه استفاده از آن آشنا نباشید. بنابراین ممکن است در دفعات اول، غذای شما خشک و حتی غیر قابل خوردن شود. پس دفترچه راهنمای محصول را به دقت بخوانید و حالات مختلف را تا رسیدن به یک حالت پخت ایده آل تست کنید.

4. کابل برق کوتاه

یکی از معایب سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، سیم برق کوتاه آن است. بنابراین اگر پریز برق در نزدیکی جایی که می خواهید دستگاه را در آنجا قرار دهید، وجود نداشته باشد، به یک چندراهی برق نیاز دارید.

معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

برای پی بردن به جواب این که بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال؟ باید بگوییم که برای کمک به شما در این زمینه، ما قصد داریم برخی از بهترین سرخ کن بدون روغن را که این برند تولید کرده است، به شما معرفی کنیم.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650 XXL

سرخ کن توربوستار دوقلو فیلیپس بزرگتر از چیزی است که انتظارش را دارید و کیفیت آن زبانزد است. این سرخ کن بدون روغن فیلیپس هوشمند با پرداخت مشکی براق و بسیار مدرن، یک انتخاب فوق العاده برای خرید جهیزیه است.  تنظیم آن بسیار آسان است و راهنمای شروع به کار آن در دفترچه همراه محصول وجود دارد. شما می توانید غذای خود را با 90 درصد چربی کمتر با این دستگاه طبخ کنید. این سرخ کن فیلیپس XXL هنگام پخت و پز هیچ بویی ایجاد نمی کند، بنابراین بوی روغن نامطبوع و بویی که نتوانید تحمل کنید وجود ندارد. قسمت سبد کاملا قابل شستشو و حتی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650 XXL

ویژگی های کلیدی

  • خاموش شدن خودکار
  • تکنولوژی حذف چربی
  • فناوری گرمایش سریع پیشرفته
  • نمایشگر ال ای دی
  • صفحه نمایش لمسی دیجیتال
  • پخت با جریان همرفتی
  • دارای برنامه های پخت از پیش تعیین شده
  • دارای سبد QuickClean
  • ذکر توضیحات دقیق در دفترچه راهنمای محصول

مشخصات عمومی

  • برند: فیلیپس
  • مدل: HD9650
  • فناوری: فناوری حذف چربی
  • ظرفیت سبد: 1.4 لیتر
  • قدرت: 1750 وات
  • ولتاژ: 120 ولت
  • محدوده زمانی پخت: تا 60 دقیقه
  • دامنه دما: 40 تا 200 درجه سانتیگراد
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: بله
  • قابلیت خاموش شدن خودکار: دارد
  • کاربرد مورد نظر: پخت چندگانه
  • جنس: فولاد ضد زنگ / پلاستیک PP
  • رنگ: سیاه
  • ابعاد: 15.55 × 55 × 15.67 اینچ
  • وزن: 8.6 کیلوگرم
  • گارانتی: 1 سال

مزایا و معایب خرید سرخ کن بدون روغن تفال

سرخ کن های بدون روغن تفال هنگامی که به درستی مورد استفاده قرار گیرند، فواید زیادی را در باب سلامتی ارائه می دهند. در ادامه برخی از این مزایا را با یکدیگر بررسی می کنیم.

مزایای استفاده از بهترین سرخ کن بدون روغن تفال

موارد زیر، مهم ترین مزایای استفاده از بهترین سرخ کن بدون روغن تفال می باشد:

1. مناسب برای افرادی با رژیم غذایی کاهش وزن

مصرف بیشتر غذاهای سرخ شده با افزایش خطر چاقی ارتباط مستقیم دارد. این به این دلیل است که غذاهای سرخ شده دارای چربی و کالری بالایی هستند. تغییر از غذاهای سرخ شده در روغن به غذاهای سرخ شده در هوای گرم و کاهش مصرف منظم روغن های ناسالم می تواند باعث کاهش وزن شود.

2. ایمنی بیشتر در هنگام پخت

برای طبخ غذاهای سرخ کردنی، به یک ظرف بزرگ و پر از روغن داغ نیاز داریم. در چنین حالتی امکان پاشیدن روغن به صورت و دستان ما وجود دارد که می تواند خطرناک باشد. در حالی که در بهترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس، چیزی که داغ می شود، هوا است و خطر ریختن، پاشیده شدن یا دست زدن تصادفی به روغن داغ وجود ندارد. البته فراموش نشود که باید با دقت از دستگاه های بدون روغن فیلیپس استفاده کنند و دستورالعمل ها را برای اطمینان از ایمنی بیشتر دنبال کنند.

3. کاهش خطر تشکیل آکریل آمید سمی

سرخ کردن غذا در روغن می تواند باعث ایجاد ترکیبات خطرناکی مانند آکریل آمید شود. این ترکیب در برخی غذاها در طی روش های پخت با حرارت بالا مانند سرخ کردن عمیق تشکیل می شود. به گفته آژانس بین المللی تحقیقات سرطان، آکریل آمید ممکن است با ایجاد برخی از سرطان ها از جمله سرطان آندومتر، تخمدان، پانکراس، سینه و مری ارتباط داشته باشد. مطالعات اضافی منبع معتبر همچنین ارتباط بین آکریل آمید رژیم غذایی و سرطان کلیه، آندومتر یا تخمدان را پیشنهاد کرده اند، اگرچه نتایج نامشخص است. با روی آوردن به طبخ غذا در سرخ کردن های بدون روغن، افراد می توانند خطر وجود آکریل آمید در غذای خود را کاهش دهند.

4. کاهش خطر بیماری های قلبی

پخت و پز با روغن و مصرف منظم غذاهای سرخ شده با بسیاری از شرایط نامطلوب سلامتی ارتباط دارد. جایگزینی سرخ کردن با روغن با روش های دیگر پخت و پز می تواند خطر ابتلا به این عوارض را در فرد کاهش دهد.

معایب سرخ کن های بدون روغن تفال

در حالی که سرخ کن های بدون روغن دارای مزایای بسیاری هستند، اما دارای معایبی نیز می باشند. برای مثال:

1. برخی از مدل ها بسیار گران هستند؛

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال، امکانات و ویژگی های بسیار زیادی را ارائه می دهد. بنابراین طبیعی است که قیمت بالایی نیز داشته باشد. اما جای نگرانی نیست. اگر بودجه شما محدود است، می توانید به سراغ مدل های ارزان تر بروید. این مدل ها نیز از امکانات و ویژگی های خوبی برخوردارند.

2. دارای سر و صدای زیادی هستند؛

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال، دارای فن های بسیار قدرتمندی است تا از گسترش و انتشار بوی نامطبوع در فضای منزل جلوگیری کنند. اما این فن های قدرتمند دارای سر و صدای زیادی هستند که ممکن است برای بسیاری از ما خوشایند نباشد.

3. ایجاد ترکیبات مضر در حین پخت

در حالی که سرخ کن بدون روغن تفال احتمال تشکیل آکریل آمید را کاهش می دهند، سایر ترکیبات بالقوه مضر همچنان می توانند تشکیل شوند. نه تنها سرخ کردن در سرخ کن های بدون روغن خطر ایجاد آکریل آمیدها را به همراه دارد، بلکه هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه ‌ای و آمین‌ های هتروسیکلیک می ‌توانند از پختن گوشت با حرارت بالا حاصل شوند. به گفته منبع معتبر موسسه ملی سرطان، این ترکیبات با خطر سرطان ارتباط دارند. دانشمندان باید تحقیقات بیشتری را انجام دهند تا دقیقاً چگونگی ارتباط سرخ کردن در هوا و این ترکیبات را مشخص کنند.

معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن تفال

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال؟ برای جواب این سوال لازم است که به محصولات این دو برند دقت کنیم. شرکت تفال در زمینه سرخ کن فعالیت کرده و بهترین نوع سرخ کن ها را تولید می کند. این شرکت مدل های مختلفی از سرخ کن ها را دارد که در ادامه به بهترین آن اشاره خواهیم کرد. و برای آن توضیحی خلاصه وار ارائه خواهیم داد.

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال مدل FZ7600

سرخ کن FZ7600 از برند تفال، با ظرفیت 6 لیتر، سرآمد تمامی محصولات از این برند است. این سرخ کن با وزن 3.5 کیلوگرم و ظاهری کاملا متفاوت از سایر مدل های موجود در بازار، خیلی زود به یکی از مدل های پر فروش و پرطرفدار تبدیل شد. اگر قصد خرید جهیزیه دارید به دنبال بهترین سرخ کن بدون روغن تفال هستید، پیشنهاد ما به شما خرید سرخ کن بدون روغن تفال مدل FZ7600 است. این مدل سرخ کن قیمت نسبتا بالایی دارد و مدل های ارزان تر، برای خرید شما در دسترس است. سرخ کن بدون روغن FZ7600 با ظرفیت 6 لیتر، برای پخت حجم زیادی از غذا مناسب است.

این سرخ کن بدون روغن هوشمند با پرداخت مشکی براق و بسیار مدرن، یک انتخاب فوق العاده برای خرید جهیزیه است. تنظیمات آن بسیار آسان است و راهنمای شروع به کار آن در دفترچه همراه محصول وجود دارد. شما می توانید غذای خود را با 90 درصد چربی کمتر با این دستگاه طبخ کنید. این سرخ کن هنگام پخت و پز هیچ بویی ایجاد نمی کند، بنابراین بوی روغن نامطبوع و بویی که نتوانید تحمل کنید وجود ندارد. قسمت سبد کاملا قابل شستشو و حتی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال مدل FZ7600

ویژگی های کلیدی

  • خاموش شدن خودکار
  • تکنولوژی حذف چربی
  • فناوری گرمایش سریع پیشرفته
  • دارای محفظه شیشه ای برای مشاهده روند پخت
  • نمایشگر ال ای دی
  • صفحه نمایش لمسی دیجیتال
  • پخت با جریان همرفتی
  • دارای برنامه های پخت از پیش تعیین شده
  • دارای سبد QuickClean
  • ذکر توضیحات دقیق در دفترچه راهنمای محصول

مشخصات عمومی

  • برند: تفال
  • مدل: FZ7600
  • فناوری: فناوری حذف چربی
  • ظرفیت سبد: 6 لیتر
  • قدرت: 1450 وات
  • ولتاژ: 120 ولت
  • محدوده زمانی پخت: 5 تا 30 دقیقه
  • دامنه دما: 40 تا 200 درجه سانتیگراد
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: بله
  • سیستم قطع کن خودکار: دارد
  • کاربرد مورد نظر: پخت چندگانه
  • جنس: فولاد ضد زنگ / پلاستیک PP
  • رنگ: نقره ای و مشکی
  • گارانتی: 1 سال

جمع بندی

تحقیقات در مورد اثرات غذاهای سرخ شده در هوا در حال حاضر محدود است. اما متخصصان به طور کلی توصیه می کنند که افراد باید مصرف غذای سرخ شده را به طور کلی محدود کنند. فقط به این دلیل که شما غذا را در سرخ کن بدون روغن و با هوا طبخ می کنید. به این معنی نیست که از همه غذاها سالم تر است. مطمئن شوید که روش های دیگر پخت و پز را در برنامه های غذایی منظم برای سلامتی بهینه بگنجانید. افرادی که علاقه مند به خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال هستند. می توانند آن ها را در فروشگاه ها به صورت حضوری بخرند. یا از بین برندهای متنوع موجود در وبسایت ها، به صورت آنلاین انتخاب کنند.

سایر گزینه های پخت و پز عبارتند از: کباب کردن، پخت دونات، میگو، ماهی. بخارپز کردن سبزیجات و غیره. روش های پخت و پز با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال متنوع اند و به افراد کمک می کند. تا رژیم غذایی سالم تری داشته باشند. بنابراین صرف اینکه شما از یک برند خاص خرید کنید. نمی تواند تضمین کند که غذایی سالم و بی عیب و نقص داشته باشید. در نهایت شما هستید که با توجه به برندهای موجود در بازار. ویژگی ها و مشخصات هر محصول، تصمیم به خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال می گیرید.

فروشگاه اینترنتی یسنا مارکت راهنمایی لازم را برای بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یا تفال؟ به شما ارائه داد. حال کدام را انتخاب می کنید انتخاب با شماست. همچنین می توانید از میان سرخ کن هایی که در سایت یسنا مارکت موجود هستند با قیمت مناسب سرخ کن مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بهترین اتو بخار در سال های ۲۰۲۱- ۲۰۲۲ (۷ مدل از اتو بخارهای برتر برند فیلیپس و تفال)

بهترین اتو بخار در سال های ۲۰۲۱- ۲۰۲۲ (۷ مدل از اتو بخارهای برتر برند فیلیپس و تفال)

در حال حاضر معروف ترین و بهترین برندهای اتو بخار برندهای فیلیپس، تفال، بوش، فوما، فلر، پاناسونیک، کنوود، مایر می باشند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین برندهای سازنده اتو بخار در سال های ۲۰۲۱-۲۰۲۲ و نیز هفت مدل از اتو بخار های برتر فیلیپس و تفال آشنا نماییم. پس در ادامه این نوشتار، با ما همراه باشید.

8 تولید کننده برتر اتو بخار در دنیا

در این بخش از مطلب، 8 برند برتر که در زمینه تولید اتو بخارهای با کیفیت و لوازم خانگی فعال هستند را خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم. در بین ابن 8 برند، فیلیپس و تفال حرف اول را در زمینه تولید بهترین اتو بخار دستی می زنند. بنابراین در ابتدای لیست خود، نام این دو برند محبوب را آورده ایم.

بهترین اتو بخار در سال های ۲۰۲۱- ۲۰۲۲ (۷ مدل از اتو بخارهای برتر برند فیلیپس و تفال)

1. اتو بخار فیلیپس

اتو بخار فیلیپس از جمله بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال گران قیمت ترین مدل های اتو بخار است که دارای ویژگی های فوق العاده ای از جمله سیستم ضد رسوب و قطع چکه آب است. در اکثر مدل های ساخت این برند، جنس کفی اتو از سرامیک یا تیتانیوم بوده و علاوه بر وزن سبک و راحتی در حمل، فضای کمی را در محیط اتاق شما اشغال می کند. سوراخ های تعبیه شده در کفه این اتو، حرارت و گرما را به صورت کاملاً یکنواخت بر روی لباس پخش نموده و حتی سرسخت ترین چروک ها را از بین می برد. همچنین اتو های فیلیپس دارای سیستم تنظیم دما (Optimal Temp)، خاموش شدن اتوماتیک، اسپری آب بر روی لباس، فناوری بخاردهی عمودیف تنظیم بخار مداوم و سیستم خود تمیز کنندگی (self-clean) بوده که کار اتوکشی را برای شما عزیزان آسان می نماید.

2. اتو بخار تفال

اتو بخار تفال یکی دیگر از بهترین برند های اتو بخار دستی در بازار لوازم خانگی است که به دلیل برخورداری از مشخصات منحصر به فرد و کیفیت بالا، مشتریان و طرفداران زیادی دارد. از جمله قابلیت های اتوهای ساخت برند تفال، می توان به مخزن ضد رسوب، سیستم بخاردهی عمودی و ضد چکه، فناوری تنظیم دمای اتوماتیک و اسپری آب بر روی لباس اشاره کرد.

3. اتو بخار بوش

اتو بخار بوش از برند های نام آشنایی است که اگرچه تولیدات آن لوکس و گران قیمت هستند، اما همچنان محبوبیت خاص خود را در نزد بانوان دارد‌. اتوهای ساخت این برند، دارای وزن سبک، طراحی ارگونومیک، تنظیم دمای خودکار و سیستم بخاردهی عمودی هستند. از دیگر ویژگی های خاص این برند می توان به اسپری آب بر روی لباس، قابلیت ضد چکه بودن، خیس نکردن لباس، سیستم ضد رسوبو  نیز کفی سرامیک فوق العاده با کیفیت اشاره کرد. حفره هایی در کف این اتو تعبیه شده که عملیات انتقال گرما را به صورت یکنواخت در سرتاسر لباس انجام می دهد. بنابراین کار اتو کشی را برایتان راحت و میسر می نماید.

4. اتو بخار فوما

فوما یکی دیگر از برندهای معروف اتو است که دارای قابلیت قطع اتوماتیک، بخاردهی منظم و عمودی می باشد. قابلیت تنظیم دما، سیستم ضد چکه و ضد رسوب و نیز اسپری آب بر روی لباس، از بارزترین امکانات و ویژگی های اتوهای ساخت فوما است. علاوه بر این، اتوی فوما دارای چراغ نمایشگر و شیشه نمایش میزان آب است. ذکر این نکته ضروری است که این اتو دارای سیستم تمیز کنندگی خودکار رسوب است که رسوب های کف اتو را تمیز کرده و از ایجاد لک بر روی لباس جلوگیری می کند.

5. اتو بخار فلر

اتو بخار فلر یکی دیگر از برندهای محبوب اتو در بازار لوازم برقی است که دارای کف سرامیکی ضد خش و سیستم ضد رسوب و سیم کابل برق با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشد. از دیگر قابلیت های این برند می توان به سیستم قطع خودکار و بخاردهی عمودی و پیوسته آن اشاره کرد.

6. اتو بخار پاناسونیک

یکی دیگر از برند های معتبر در زمینه تولید اتو بخار برند پاناسونیک است که کیفیت و کارایی بالای آن بر کسی پوشیده نیست. از جمله ویژگی ها و قابلیت های اتو بخار پاناسونیک می توان به کیفیت کف و بدنه اتو، طراحی ارگونومیک، سیستم خاموشی خودکار، سیستم ضد رسوب و فناوری خود تمیز کنندگی آن اشاره کرد.

7. اتو بخار کنوود

یکی دیگر از برندهای معروف اتو بخار برند کنوود است که محصولات خود را با بهترین کیفیت روانه بازار نموده است. از جمله قابلیت های اتو های برند کنوود می توان به سیستم ضد چکه و قطع خودکار و نیز سیستم بخاردهی عمودی و پیوسته رو نیز تنظیم خودکار بخار آن اشاره کرد. کف سرامیکی این مدل اتو ها در برابر خط و خش بسیار مقاوم است.

8. اتو بخار مایر

برند مایر از برندهای معتبر کشور آلمان است که محصولات تولیدی این شرکت از جمله اتو دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این شرکت انواع مختلف و متنوع اتو را تولید و به بازار عرضه نموده است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد اتو بخار مایر، می توان به سیستم ضد رسوب و قطع خودکار و توان قدرتی تا ۲۲۰۰ وات و نیز کفی سرامیک مقاوم و قدرت بخاردهی عالی آن اشاره کرد.

معرفی ۷ مدل از اتو بخارهای برتر برندهای فیلیپس و تفال

ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که اتو بخار فیلیپس بهتر است یا تفال؟ مزایا و معایب هر کدام چیست؟

برای دست یافتن به پاسخ این سوالات و آشنایی هر چه بیشتر شما به بررسی عملکرد و کیفیت و نیز مزایا و معایب هر کدام از این دو برند می پردازیم. پس توصیه می کنیم که خواندن این بخش را به هیچ وجه از دست ندهید.

معرفی ۷ مدل از اتو بخارهای برتر برندهای فیلیپس و تفال

بررسی کیفیت و ویژگی های اتو بخار فیلیپس

فیلیپس برندی هلندی است که فعالیت خود را از سال ۱۸۹۱ در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات الکتریکی و لوازم خانگی آغاز نمود و به سرعت توانست به یکی از برندهای محبوب در سطح جهانی تبدیل شود. اتو بخار های فیلیپس در مدل ها و اشکال مختلف وارد بازار گردیده و تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را در استفاده از این محصول برقی پاسخگو باشد؛ چرا که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از قطعات با کیفیت اقدام به تولید اتوهای منحصر به فرد با امنیت بالا و بدنه مقاوم م نیز تجهیز به سیستم ضد رسوب و ضد چکه و قطع خودکار نماید و همین عوامل باعث طول عمر بالای اتو بخارهای فیلیپس گردیده است.

مزایا و معایب اتو بخار فیلیپس

از جمله ویژگی ها و مزایای اتو بخار های برند فیلیپس می توان به طول عمر بالا، بدنه مقاوم در برابر ضربه و آسیب، طراحی زیبا و ارگونومیک، کفی سرامیکی یا تفلون با کیفیت عالی، سیستم ضد رسوب و ضد چکه و سیستم خاموشی خودکار و نیز قیمت مناسب و تنوع بی نظیر آن اشاره کرد. از جمله معایب اتو بخار فیلیپس از نقطه نظر بعضی مشتریان قیمت بالای محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

بررسی کیفیت و ویژگی های اتو بخار تفال

تفال برندی فرانسوی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۵۶ با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و به روز دنیا در زمینه تهیه و تولید انواع لوازم خانگی و برقی از جمله انواع اتو بخار آغاز نمود. از جمله ویژگی ها و مشخصات اتو بخار تفال می توان به طراحی ارگونومیک، بدنه مقاوم در برابر ضربه، سیستم ضد چکه و ضد رسوب، سیستم بخاردهی عمودی، کفی سرامیک مقاوم، سیستم قطع خودکار و غیره اشاره کرد.

مزایا و معایب اتو بخار تفال

جنس کفی اتوهای تفال سرامیک مرغوب و یا تفلون است که مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارند و حرارت و گرما را به صورت یکدست و یکنواخت بر روی سطح لباس پخش می کنند. از نظر طراحی و ظاهر اتو بخارهای تفال بسیار زیبا و بی نظیر با کیفیت بسیار بالا با هر سلیقه و نیازی می باشند و همه این عوامل به اضافه کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت اتوهای تفال باعث طول عمر آن ها شده است.

از جمله معایب اتو بخار های تفال همانند اتو بخار های فیلیپس قیمت بالای آن ها از دیدگاه مشتریان می باشد.

در ادامه چند مدل از بهترین اتو بخار های فیلیپس و تفال برای آشنایی هر چه بیشتر شما آورده می شود تا با بررسی دقیق ویژگی ها و مشخصات و نیز قابلیت های هر کدام بتوانید در هنگام خرید بهترین انتخاب را با توجه به نیاز و زمینه کاربرد و بودجه در نظر گرفته شده برای این کار داشته باشید.

معرفی 7 مورد از بهترین اتو بخارهای فیلیپس

در این بخش از مطلب، شما را با 7 مدل از بهترین و پر فروش ترین اتو بخارهای ساخت برند فیلیپس آشنا می کنیم. همان گونه که در بازار شاهد هستید اتو بخار فیلیپس در مدل های مختلف ساخته شده است. امیدواریم که بتوانیم گامی در جهت کمک به شما خریدار گرامی در جهت انتخاب هر چه بهتر محصول مورد نظرتان، کرده باشیم.

1. اتو بخار فیلیپس مدل DST5010

اتو بخار فیلیپس مدل DST 5010 یکی از بهترین و پرفروش ترین اتوهای ساخت برند فیلیپس است. طراحی زیبا و ارگونومیک، جنس کفی استیم گلاید و وزن سبک، داشتن سیستم ضد رسوب و خاموشی خودکار و سیستم بخاردهی پیوسته و عمودی از جمله ویژگی ها و مشخصات فنی این محصول می باشد. همچنین این اتو دارای چراغ نمایشگر و محفظه اسپری آب بوده و ظرفیت مخزن آن ۳۲۰ میلی لیتر است. مدت زمان بخاردهی پیوسته آن ۴۰ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه ای آن ۱۶۰ گرم در دقیقه می باشد. وزن این اتو بخار ۱۲۸۰ گرم است.

 

2. اتو بخار فیلیپس مدل DST5020

اتو بخار فیلیپس مدل DST 5020 جزو پر طرفدارترین و پر فروش ترین محصولات این برند است که در کنار طراحی عالی و کیفیت بی نظیر از طول عمر بالایی هم برخوردار می باشد. از جمله قابلیت های این محصول می توان به سیستم ضد چکه و ضد رسوب و خود تمیز کنندگی خودکار و سیستم خاموشی خودکار و قابلیت تنظیم بخار و بخاردهی عمودی و غیره اشاره کرد. همچنین دارای جنس کفی سرامیک بوده و سیم کابل برق آن ۳۶۰ درجه می چرخد.

اتو بخار فیلیپس مدل DST5020

3. اتو بخار فیلیپس مدل GC4870

از بهترین و منحصر به فرد ترین و در عین حال گران ترین مدل های اتو فیلیپس مدل GC 4870 است که علاوه بر ظاهر جذاب و چشمگیر دارای وزنی سبک با توان مصرفی ۲۶۰۰ وات و گنجایش مخزن آب ۳۳۵ میلی لیتر می باشد که کار اتوکشی لباس را برای شما بسیار راحت و آسان می نماید. جنس کفی آن استیم گلاید است. از دیگر قابلیت های این اتو بخار می توان به سیستم قطع خودکار و سیستم ضد رسوب و بخاردهی عمودی و نیز قابلیت یونیزه بودن آن اشاره کرد که می توانید عمیق ترین چین و چروک ها را به راحتی از روی لباس و پرده و غیره را از بین ببرید و اتو نمایید.

 

4. اتو بخار فیلیپس مدل GC3760

اتو بخار فیلیپس مدل GC 3760 بهترین و مقرون به صرفه ترین مدل اتو بخار در بین سایر مدل های برند فیلیپس است که هم از لحاظ کیفیت و هم کمیت بسیار فوف العاده می باشد. جنس کفی آن استیم گلاید بوده و دارای قابلیت های دیگری از جمله سیستم قطع خودکار، سیستم ضد رسوب جهت جلوگیری از گرفتن رسوب دریچه اتو بخار و اجزای داخلی آن می باشد. توان مصرفی اش برابر 2400 وات است. از این رو در دسته اتو فیلیپس 2400 وات قرار دارد. گنجایش مخزن آب آن ۳۰۰ میلی لیتر است.

 

5. اتو بخار فیلیپس مدل GC4936

اتو بخار فیلیپس مدل GC 4936 محصولی منحصر به فرد با قدرت بالا و توان مصرفی ۳۰۰۰ وات است که کار اتوکشی را برای شما راحت و خوشایند می نماید. جنس کفی آن از استیم گلاید بوده که سبب حرکت آسان اتو بر روی سطح لباس می گردد. از دیگر قابلیت های این مدل اتو بخار می توان به سیستم قطع خودکار، سیستم ضد چکه، تمیز کنندگی خودکار و نیز قابلیت تنظیم دما و بخار برای انواع پارچه و لباس اشاره کرد. قدرت بخاردهی پیوسته آن ۵۵ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه ای آن ۲۳۰ گرم در دقیقه می باشد.

 

6. اتو بخار فیلیپس مدل GC 4929

یکی دیگر از بهترین مدل های اتو بخار فیلیپس مدل GC 4929 است که توان مصرفی آن ۳۰۰۰ وات با قابلیت بخاردهی به صورت پیوسته و لحظه ای بوده که به خوبی و به طور کاملاً یکنواخت بخار را بر روی سطح لباس پخش می نماید. جنس کفی آن مجهز به تیونیک گلاید بوده که در برابر آسیب و ضربه و خراشیدگی دارای مقاومت بالاست. از دیگر قابلیت های این اتو بخار می توان به سیستم قطع خودکار، سیستم ضد چکه و تمیز کنندگی خودکار آن و نیز قابلیت تنظیم دما و حرارت بر روی انواع پارچه و لباس اشاره کرد.

 

7. اتو بخار فیلیپس مدل GC4924

اتو بخار فیلیپس مدل GC 4924 یکی دیگر از بهترین اتو بخار های برند فیلیپس با ویژگی های فراوان است. توان مصرفی آن ۲۸۰۰ وات بوده و جنس کفی آن مجهز به تیونیک گلاید می باشد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این اتو بخار می توان به سیستم ضد چکه و خاموش شدن اتوماتیک و تمیز کنندگی خودکار و نیز سیستم تنظیم حرارت و بخار برای انواع پارچه و لباس اشاره کرد. قدرت بخاردهی پیوسته آن ۵۰ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه ای آن ۲۰۰ گرم در هر دقیقه می باشد.

 

معرفی 7 مورد از بهترین اتو بخارهای تفال

در این بخش از مطلب، شما را با 7 مدل از بهترین و پر فروش ترین اتو بخارهای ساخت برند تفال فرانسه آشنا می کنیم. اتو بخار تفال از بهترین اتوهای موجود در بازار در حال حاضر است. امیدواریم که بتوانیم گامی در جهت کمک به شما خریدار گرامی در جهت انتخاب هر چه بهتر محصول مورد نظرتان، کرده باشیم.

1. اتو بخار تفال مدل FV9747

اتو بخار تفال مدل FV 9747  یکی از بهترین اتو بخار های برند تفال است که علاوه بر کیفیت بالا بسیار مقرون به صرفه بوده و وزن آن بسیار سبک و در حدود ۱٫۸ کیلوگرم و حمل آن راحت می باشد. جنس کفی آن از سرامیک و بدنه آن دارای طراحی ارگونومیک است. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این مدل اتو می توان به سیستم تنظیم دما و بخار و سیستم قطع اتوماتیک و سیستم ضد رسوب و بخاردهی پیوسته و عمودی به میزان ۵۵ گرم در دقیقه اشاره کرد. توان مصرفی این اتو ۲۸۰۰ وات و گنجایش مخزن آب آن ۳۵۰ میلی لیتر می باشد.

 

2. اتو بخار تفال مدل FV9845

یکی دیگر از بهترین و پر فروش ترین اتوهای برند تفال مدل FV 9845 است که به نسبت کیفیت و قطعات به کار رفته در آن دارای قیمت بسیار بالایی می باشد. از قابلیت های این مدل اتو بخار می توان به سیستم ضد رسوب و خاموشی خودکار، قابلیت تنظیم بخار و درجه حرارت، طراحی ارگونومیک و وزن سبک آن اشاره کرد که همه این عوامل باعث طول عمر دستگاه می شود. جنس کفی اتو سرامیک و توان مصرفی آن ۳۲۰۰ وات می باشد. سیستم بخاردهی آن به صورت عمودی است.

اتو بخار تفال مدل FV9845

3. اتو بخار تفال مدل FV9848

اتو بخار تفال مدل FV 9848 یکی دیگر از بهترین اتوهای برند تفال است که دارای قابلیت های فراوان با قیمت مناسب بوده و کار اتوکشی را برای شما بسیار راحت می نماید. از جمله این قابلیت ها می توان به سیستم تنظیم بخار و درجه حرارت برای انواع پارچه و لباس، سیستم تمیز کنندگی خودکار، سیستم تنظیم میزان بخاردهی و سیستم ضد چکه و مخزن اسپری آب و نیز قابلیت کاتالیزوری کف سرامیکی آن برای تمیز کردن لباس اشاره کرد. توان مصرفی این مدل اتو تا ۳۲۰۰ وات و طول سیم کابل برق آن ۱٫۲ تا ۳ متر است.

اتو بخار تفال مدل FV9848

4. اتو بخار تفال مدل FV9740

این مدل اتو بخار جزو مدل های هوشمند و پیشرفته برند تفال است که دارای توان مصرفی تا ۲۸۰۰ وات است. جنس کفی آن فلزی بوده و ابعاد آن ۱۶۰×۱۲۰×۳۲۰ سانتی متر است. از دیگر قابلیت های این مدل اتو می توان به سیستم خاموشی اتوماتیک، قابلیت تنظیم بخاردهی، سیستم ضد رسوب و وزن سبک و بخاردهی عمودی آن اشاره کرد.

 

5. اتو بخار تفال مدل FV5685

اتو بخار تفال مدل FV 5685 با توان مصرفی ۳۰۰۰وات یکی از بهترین و مناسب ترین مدل اتو های برند تفال است که دارای وزنی سبک و جنس کفی سرامیکی و طول سیم کابل برق ۱٫۲ تا ۳ متر و نیز ابعاد ۱۴×۱۸×۳۴ سانتیمتر می باشد. از ویژگی های مهم این مدل اتو بخار می توان به سیستم ضد رسوب، قابلیت تنظیم دما و سیستم خاموشی خودکار و طراحی زیبا و چشمگیر آن اشاره کرد.

 

6. اتو بخار تفال مدل FV3965

اتو بخار تفال مدل FV 3965 یکی دیگر از بهترین اتوهای برند تفال با توان مصرفی ۲۴۰۰ وات است. جنس کفی آن از سرامیک بوده که به راحتی تمام چین و چروک های موجود بر روی سطح لباس را از بین می برد. از جمله قابلیت های این مدل اتو بخار می توان به سیستم قطع خودکار و سیستم ضد چکه که از خیس شدن و چکیدن آب بر روی لباس به هنگام اتو زدن جلوگیری می کند اشاره کرد. قدرت بخاردهی پیوسته آن ۳۵ گرم در هر دقیقه و قدرت بخاردهی لحظه ای آن ۱۴۵ گرم در هر دقیقه می باشد.

 

7. اتو بخار تفال مدل FV4944

اتو بخار تفال مدل FV 4944 با کیفیت ترین مدل اتو بخار این برند است. این اتو بخار تفال که دارای توان مصرفی ۲۵۰۰ وات می باشد. با توان عالی که دارد به راحتی کفی را گرم کرده و چروک موجود بر روی پارچه را صاف می کند. جنس کفی آن از سرامیک درالیوم بوده که حرکت اتو بر روی لباس را بسیار روان و آسان می نماید. از جمله قابلیت های این مدل اتو می توان به سیستم ضد چکه و قطع خودکار و کف سرامیکی بسیار مقاوم آن در برابر آسیب و ضربه و خراشیدگی اشاره کرد. قدرت بخاردهی پیوسته آن ۴۰ گرم در دقیقه و قدرت بخاردهی لحظه ای آن ۱۵۰ گرم در دقیقه می باشد.

اتو بخار تفال مدل FV4944

جمع بندی

در این مطلب، 7 مورد از اتو بخارهای ساخت دو برند نام آشنای فیلیپس و تفال را به همراه ویژگی ها و مشخصات فنی شان، خدمت شما خوانندگان عزیز، معرفی نمودیم. امید است تا با مطالعه این مطلب توانسته باشید، مدلی از اتو بخار که با بودجه و نیازهای شما هماهنگ است را پیدا کنید. این دو برند اتوهایی عالی را تولید می کنند و بی شک انتخاب از میان آن ها برای هر کس مشکل خواهد بود. اما ما به اختصار به تعدادی از بهترین مدل های اتو بخار ساخت شرکت های فیلیپس و تفال در سال های اخیر پرداختیم. برای خرید هر یک از این محصولات نیز می توانید از منوی وبسایت یسنا مارکت، به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید مقاله بهترین اتو بخار دستی فیلیپس و تفال را مطالعه فرمایید.

اولین مطالب تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED

تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED

بررسی فرق بین تلویزیون های QLED و OLED و LED

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون باکیفیت و هوشمند هستید مطمئنا اسم فناوری هایی همچون QLED و OLED و LED را شنیده اید. هر کدام از آن ها یکی از فناوری های صفحه نمایش تلویزیون هستند به به صورت مستقیم روی کیفیت تصویر و فیلم برنامه های تلویزیونی تاثیر می گذارند. امروزه در بازار انواع تلویزیون با فناوری های مختلف موجود است و همین نکته بسیاری از افراد را برای خرید تلویزیون گیج می کند. اگر تفاوت بین تلویزیون های QLED و OLED و LED را نمی دانید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. تلویزیون های کیولد و اولد از محبوب ترین های بازار به حساب می آیند و حتما به تفاوت آن ها توجه کنید سپس تصمیم به خرید بگیرید. در ادامه ی این متن ما مهم ترین تفاوت های تلویزیون های QLED و OLED و LED را بررسی می کنیم و همچنین به مزایا و معایب و امکانات هر کدام از فناوری ها اشاره خواهیم کرد.

مشخصاتی مختصر از تلویزیون های QLED و OLED و LED

قبل از این که به مزایا و معایب تلویزیون های QLED و OLED و LED اشاره کنیم بهتر است به صورت جزئی با آن ها آشنا شوید. تلویزیون های ال ای دی و کیولد از یک فناوری مشترک استفاده می کنند به همین دلیل شباهت زیادی به یکدیگر دارند. تلویزیون های کیولد که در بازار به آن ها کیو ال ای دی نیز می گویند تنها یک پسوند تجاری می باشد که نشان می دهد در تلویزیون های ال ای دی از همان لایه ی کوانتومی برای ایجاد طیف وسیع تر از رنگ ها استفاده شده است. بسیاری از برندهای محبوب بازار مانند سامسونگ و تی سی ال هنگامی که از این لایه ی کوانتومی برای تولید محصولاتشات استفاده می کنند برچسب QLED نیز به آن ها می زنند. در مقابل برندهایی همچون هایسنس این فناوری را به عنوان یک محصول جدید نمی دانند.

با تلویزیون های OLED آشنایی دارید؟ تلویزیون OLED در سال 2013 میلادی برای اولین بار تولید و به بازار روانه شدند. تلویزیون های اولد می توانستند به خوبی سطح سیاهی را فراهم کنند به همین دلیل در همان سال های اول طرفداران زیادی پیدا کردند. بعدها که استفاده از این محصول زیاد شد به این پی بردند در مقایسه با تلویزیون های ال ای دی نمی توانند سطح روشنایی را فراهم کنند. این نکته به نقطه ضعف تلویزیون های اولد تبدیل شد و از فروش آن کم شد. امروزه تا حد زیادی از ضعف های تلویزیون های کیولد و اولد برطرف شده است. بهتر است برای خرید این تلویزیون ها مشخصات و امکانات آن ها را بدانید پس با ما همراه باشید.

تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED

تلویزیون ال ای دی LED چیست؟

اگر تا به حال به نمایندگی تلویزیون شهرتان رفته باشید می دانید که تنوع تلویزیون ها از هر برند آن قدر زیاد است که دچار سردرگمی می شوید. در میان این تلویزیون ها یکی از آن ها از فروش بسیار زیادی برخوردار است که تلویزیون LED می باشد. تلویزیون های با فناوری ال ای دی از پرطرفدارترین تلویزیون های بازار می باشند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. حال باید بدانیم که واژه LED به چه معناست؟ واژه LED مخفف شده ی Light Emitting Diode می باشد که دیود ساطع کننده ی نور معنای آن است. از لحاظ قدمت تلویزیون های ال ای دی قدمت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد. بیشتر مدل های تلویزیون LED مجهز به پنل VA هستند. این تلویزیون ها می توانند کنتراست بالا، صفحه نمایش بسیار روشن، زاویه دید باریک و … را به شما هدیه کنند. از لحاظ فنی تلویزیون های LED همان تلویزیون های LCD می باشند و تنها تفاوت آن ها این است که در تلویزیون های ال ای دی به جای لوله های فلورسنت از چراخ های LED برای نور پس زمینه استفاده کرده اند. به دلیل اینکه چراخ های LED کوچکتر هستند این تلویزیون ها هم نازک تر و کم مصرف تر می باشند و از کنتراست بهتری برخوردار هستند.

تلویزیون اولد OLED چیست؟

اکنون نوبت بررسی تلویزیون های اولد OLED می باشد که از فروش خوبی در بازار برخوردار هستند. واژه OLED به معنای دیود ساطع کننده نور ارگانیک می باشد. این تلویزیون با مدل های ال ای دی بسیار متفاوت است زیرا از نور پس زمینه استفاده نمی کند. تلویزیون های اولد مجهز به میلیون ها پیکسل خود نور هستند که قابلیت این را دارند رنگ خود را تغییر دهند و یا به صورت جدا خاموش شوند. در صورتی که پیکسل ها را به طور کامل خاموش کند یک فضای تیره و استثنایی را برای مخاطب به نمایش می گذارد. تلویزیون های اولد قابلیت این را دارند درخشندگی هر پیکسل از صفحه نمایش تلویزیون را به صورت منحصر به فرد تنظیم نمایند. در کل تلویزیون های اولد OLED از کیفیت تصویر فوق العاده برخوردار هستند و می توانید محتواهای خود را با جذابیت بالا مشاهده کنید.

تلویزیون کیولد QLED چیست؟

تلویزیون کیولد QLED از دیگر محصولات پرفروش در بازار می باشد که تفاوت زیادی با تلویزیون ال ای دی ندارد. این تلویزیون نوعی تلویزیون LED است که در آن از پنل LCD که به کمک LED روشن می شود استفاده کرده اند. در تلویزیون های کیولد بین نور پس زمینه و پنل LCD از یک لایه ی کوانتومی بهره می برند که کمک می کند رنگ های خالص و بیشتری تولید شود. شاید در هنگام خرید تلویزیون فروشنده به شما بگوید کیفیت تصویر تلویزیون کیولد بهتر و جذاب تر است. کیفیت جذاب تر تلویزیون های کیولد به این خاطر است که نور به نقاط کوانتومی میکروسکوپی برخورد می کند و رنگ های روشن تری را تولید می کند. همچنین قیمت تلویزیون های QLED در بازار به نسبت مدل های دیگر از جمله اولد مناسب تر است.

تلویزیون QLED

تفاوت قیمت تلویزیون های QLED و OLED و LED

از جمله تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED می توانیم به قیمت آن ها اشاره کنیم. اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون از لحاظ کیفیت و فناوری هستند و محدودیت مالی ندارید بهترین گزینه برای شما خرید تلویزیون های اولد OLED می باشد. قیمت تلویزیون های اولد در مقایسه با مدل های دیگر گران تر است اما از لحاظ کیفیت بالاتر می باشد. اگر مقدار بودجه ی مشخصی برای خرید تلویزیون دارید پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون های کیولد QLED می باشد. شما می توانید تلویزیون های کیولد را با قیمت بسیار مناسب در بازار پیدا کنید. در آخر اگر قصد خرید تلویزیون باکیفیت و بدون دردسر را دارید می توانید تلویزیون های ال ای دی را با بهترین قیمت خریداری کنید. در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی یسنا مارکت انواع تلویزیون در مارک های مختلف موجود است که می توانید امکانات و قیمت آن ها را مشاهده کنید.

تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED از لحاظ میزان کنتراست و یکنواختی سیاه و سفید

به احتمال زیاد شما هم در نگاه اول میزان کنتراست و یکنواختی سیاه و سفید تلویزیون ها برایتان اهمیت زیادی ندارد. باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید و این نکته تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت تصویر تلویزیون می گذارد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم تلویزیون های ال ای دی و کیولد از یک فناوری استفاده می کنند و کاملا شبیه به هم هستند. از لحاظ میزان کنتراست نیز این دو مدل تلویزیون مانند هم عمل می کنند. بهتر است بدانید که بیشتر تلویزیون ها دارای پنل VA هستند و این پنل به ایجاد تصاویر تیره عمیق تر کمک زیادی می کند. البته بسیاری از تلویزیون هایی که دارای سطح بالا هستند مجهز به ویژگی سطح سیاه می باشد که این ویژگی هم عمق را بیشتر می کند. تلویزیون های اولد در زمینه کنتراست بسیار موفق عمل می کنند. از مزایایی که این تلویزیون ها دارند این است که می توانند پیکسل های بخشی از صفحه نمایش را خاموش کنند. هنگامی که شما در حال تماشای فیلم هستید تلویزیون OLED شما به طور هوشمند بخش هایی که تیره هستند را خاموش می کند و می توانید روی قسمت های روشن فیلم بهتر تمرکز کنید.

تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED از لحاظ نمایش رنگ ها

شاید در هنگام خرید تلویزیون از فروشنده شنیده باشید که این مدل تلویزیون در آزمایش های یکنواختی خاکستری موفق بوده است. اگر هم تا به حال نشنیده اید اشکالی ندارد در این قیمت به یکنواختی خاکستری می پردازیم که معیاری برای نمایش رنگ ها می باشد. قبل از هر چیزی بدانید که هیچ تلویزیونی در بازار وجود ندارد که یکنواختی 100 درصد داشته باشد. به همین دلیل شما نباید از یک تلویزیون انتظار داشته باشید در نمایش رنگ ها همه چیز تمام باشد. اگر بخواهیم به طور کلی این مطلب را بررسی کنیم باید بگوییم که تلویزیون های OLED از مدل های دیگر بهتر عمل می کند. در تلویزیون های OLED صفحه خاکستری یکنواخت تر دیده می شود در حالی که تلویزیون های LED و QLED دارای نقص هایی در کناره های تلویزیون هستند و تکه های تیره را در گوشه ی تصویر نشان می دهند.

اگر تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED از لحاظ یکنواختی خاکستری را بررسی کنیم باید بگوییم که چون تلویزیون های OLED قابلیت خاموش شدن هر پیکسل به صورت جداگانه را دارند یکنواختی بیشتری در آن ها وجود دارد. یکنواختی خاکستری در تلویزیون های اولد یکی از نقاط قوت برای آن ها به حساب می آید. خرید تلویزیون بر اساس یکنواختی خاکستری به نیاز شما بستگی دارد. برای مثال اگر شما از تلویزیونتان بیشتر برای تماشای مسابقات ورزشی مانند فوتبال استفاده می کنید خرید تلویزیون OLED به شما پیشنهاد می شود. چون زمین فوتبال کاملا سبز است نیاز به تلویزیونی دارید که در نمایش یکنواخت رنگ ها از قدرت زیادی برخوردار باشد.

تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED از لحاظ نمایش رنگ ها

تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED از لحاظ روشنایی

روشنایی یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید تلویزیون باکیفیت می باشد. تفاوت تلویزیون های کیولد، اولد و ال ای دی از لحاظ روشنایی چگونه است؟ در کل چون تلویزیون های ال ای دی و QLED برای تابش نور به پس زمینه به LED متکی هستند از لحاظ روشنایی تقریبا شبیه ب هم هستند و دارای نقاط قوت و ضعف یکسانی می باشند. البته بدانید که میزان روشنایی تلویزیون های QLED و LED با توجه به مارک و مدل متفاوت است. در مقابل تلویزیون های اولد OLED قرار دارند که در زمینه روشنایی ضعیف تر از مدل های LED و QLED عمل می کنند. تلویزیون های اولد از روشنایی کمتری برخوردار هستند. این تلویزیون ها دارای ویژگی هستند که از آن به عنوان محدودکننده روشنایی خودکار یاد می شود. این ویژگی به صورت کاملا اتوماتیک میزان روشنایی برجستگی را کمتر می کند. البته شما نباید پیش خود فکر کنید تلویزیون های ال ای دی و کیولد دارای نقاط قوت بیشتری هستند. فراموش نکنید کیفیت تصویر و میزان برجستگی نیز در نشان دادن قدرت روشنایی تلویزیون ها تاثیر گذار است.

تفاوت تلویزیون های QLED و OLED و LED از لحاظ زاویه دید

آیا تا به حال در هنگام خرید تلویزیون به زاویه دید و اهمیت آن در تلویزیون توجه کرده اید؟ بدانید که همه چیز به معیارهایی همچون میزان روشنایی، یکنواختی خاکستری، طیف رنگی و …بستگی ندارد. در برخی از موارد تنها یک نقطه ضعف در زاویه ی دید می تواند تاثیر بسیار زیادی روی محصول شما بگذارد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید به صورت دسته جمعی تلویزیون تماشا کنید ما خرید تلویزیون های OLED را پیشنهاد می کنیم. در این تلویزیون ها تصویر از جایش روی صفحه تکان نمی خورد و همچنین گستره دید وسیعی را در اختیار مخاطب می گذارد. تلویزیون های ال ای دی و کیولد نیز می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشند اما نسبت به تلویزیون های اولد از زاویه دید محدودتری برخوردار هستند. به طو خلاصه تلویزیون های LED و QLED از لحاظ زاویه دید هرگز به قدرت تلویزیون های OLED نمی رسند.

از دیگر تفاوت های این 3 تلویزیون می توان به سرعت تصاویر اشاره کرد. برای اینکه بهتر متوجه شوید به زبان ساده و با ذکر مثال این نکته را توضیح می دهیم. تصور کنید شما عاشق تماشای فیلم های اکشن هستید و دوست دارید با جذابیت بالا آن ها را نگاه کنید. سرعت تصاویر در تلویزیون های ال ای دی و کیولد پایین تر از تلویزیون های اولد می باشد.

تفاوت یخچال های ال جی سری x با سری j

تفاوت یخچال های ال جی سری x با سری j

تفاوت یخچال های ال جی سری x با سری j

آشنایی با مشخصات یخچال های شرکت ال جی

یخچال و فریزر از اصلی ترین وسایل برای هر خانه ای می باشد به همین دلیل باید در انتخاب و خرید آن بسیار دقت کنید. تصور کنید بدون یخچال هستید چکار می کنید؟ بدون شک زندگی بدون یخچال سخت است زیرا مواد غذایی خیلی سری فاسد و از بین می روند به همین دلیل خرید یخچال باکیفیت از واجبات می باشد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید یخچال فعالیت می کنند اما اگر به دنبال خرید یخچال بسیار شیک و در عین حال باکیفیت و قیمت مناسب هستید ما به شما یخچال های ساید بای ساید شرکت ال جی را معرفی می کنیم. شرکت ال جی در تولید یخچال بسیار موفق است و دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. شما عزیزان برای اینکه بتوانید بهترین مدل یخچال ال جی را خریداری کنید باید با تفاوت مدل و سری های مختلف آشنایی داشته باشید. ما در این متن به مهم ترین تفاوت های یخچال ال جی سری X با سری J می پردازیم. البته در بازار به آن ها یخچال ساید بای ساید نکست و بنتلی شرکت ال جی نیز گفته می شود. همچنین به مشخصات یخچال های ساید ال جی اینستاویو و دور این دور نیز اشاره خواهیم کرد. تا آخر این مقاله با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی یسنا مارکت همراه باشید تا فرق آن ها را بررسی کنیم.

بررسی امکانات یخچال فریزرهای ال جی سری X

شرکت ال جی در تولید یخچال های سری X بسیار موفق عمل می کند و این مدل ها از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشند. کمپانی ال جی برای ساید بای ساید هایی که مجهز به اینستاویو هستند و دور این دور دارند اسم سری X را اختصاص داده است. در ادامه ی این مقاله به معرفی قابلیت های اینستاویو و قابلیت دور این دور می پردازیم. ساید بای ساید های ال جی سری X دارای ظرفیت 28 الی 34 فوت می باشد. از طراحی بسیار شیکی برخوردار هستند و برای عزیزانی که در کنار کیفیت فوق العاده به لوکس و بهترین بودن یخچال نیز اهمیت می دهند بهترین گزینه می باشند. به این نکته هم توجه کنید که یخچال هایی که قابلیت دور این دور دارند لزوما به قابلیت اینستاویو هم مجهز نیستند. بسیاری از افراد فکر می کنند این دو قابلیت باید با هم در یک یخچال باشند در حالی که بسیاری از یخچال های سری J ال جی قابلیت اینستاویو ندارد اما دور این دور می باشند.

 یخچال فریزرهای ال جی سری X

بررسی امکانات یخچال ساید بای ساید ال جی سری J

شرکت ال جی برای یخچال هایی که دارای یک درب اضافی بر روی درب یخچال یا همان دور این دور هستند اما از قابلیت اینستاویو برخوردار نیستند اسم سری J را اختصاص داده است. یخچال ساید باید ساید ال جی سری J دارای ظرفیت 28 الی 34 فوت هستند و از طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند. این محصولات برای کسانی که به دنبال یخچال باکیفیت برای خرید جهیزیه عروس هستند گزینه ای مناسب می باشد. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی سری J در مقایسه با یخچال ساید بای ساید سری X مناسب تر است و به بودجه کمتری برای خرید آن نیاز دارید. از جمله مهم ترین ویژگی های یخچال ساید سری j می توانیم به سیستم دور کولینگ برای خنک کردن طبقات روی درب، فریزر بدون برفک، کشوهای عمیق و محکم، موتور پیشرفته و کم مصرف اینورتر دیجیتال، قابلیت اتصال به اینترنت و عیب یابی هوشمند و … اشاره کنیم.

تکنولوژی دور این دور در یخچال ساید بای ساید ال جی

شرکت ال جی برای تنوع در طراحی ظاهری و همچنین جلوگیری از هدر رفتن انرژی سرمایشی برخی از محصولات خود را به قابلیت door in door مجهز کرده است. حال قابلیت دور این دور به چه معناست و در یخچال چه کاربردی دارد؟ این قابلیت شامل یک درب اضافه بر روی درب اصلی یخچال ساید می باشد. برای باز کردن این درب می توانید با فشار یک دکمه به آسانی آن را باز کنید و به درون درب دسترسی داشته باشید. می توانید بطری، انواع سس، خوراکی و … را روی طبقات درب قرار دهید و بدون باز کردن درب اصلی به آن ها دسترسی پیدا کنید. قابلیت دور این دور در یخچال های شرکت ال جی به پیشگیری از هدر رفتن انرژی سرمایشی بسیار کمک می کنند. از دیگر مزایای این قابلیت می توان به بخشیدن نمای زیبا به یخچال اشاره کرد. عزیزانی که به طراحی یخچال بسیار اهمیت می دهند خرید یخچال ال جی دور این دور می تواند یکی از گزینه های مناسب برای آن ها باشد. یخچال های ساید بای ساید ال جی سری J مجهز به قابلیت دور این دور می باشند.

کاربرد تکنولوژی اینستاویو در یخچال ساید برند ال جی

طراحان و مهندسین با تجربه شرکت ال جی برای تکمیل کردن روند تکنولوژی door in door توانستند قابیت اینستاویو را نیز به یخچال ساید بای ساید های خود اضافه کنند. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید قابلیت اینستاویو شامل یک پنل شیشه ای براق روی درب اصلی است. شما با استقاده از این قابلیت می توانید به راحتی محتویات داخل یخچال را مشاهده کنید و تنها کافی است دو بار روی آن ضربه بزنید تا پنل روشن شود. در این قابلیت برخلاف تکنولوژی دور این دور که باید درب فرعی را باز کنید نیازی به باز کردن درب اصلی نیست و شما با دو ضربه روی آن می توانید داخل یخچال را نگاه کنید. یخچال های ساید بای ساید ال جی سری X مجهز به قابلیت اینستاویو و دور این دور می باشند به همین دلیل از اکثر مدل های این شرکت گران قیمت تر هستند.

کاربرد تکنولوژی اینستاویو در یخچال ساید برند ال جی

چگونه یخچال های ال جی سری X نکست را تشخیص دهیم؟

هنگامی که در مورد یخچال های ال جی سری نکست یا همان X صحبت می کنیم یعنی با بالاترین رده محصولات این شرکت سر و کار داریم. یخچال ساید بای ساید های سری X دارای امکانات کامل هستند و به عبارتی دیگر محصولات این سری فول آپشن می باشند. بسیاری از افراد در هنگام خرید یخچال شرکت ال جی با ما تماس می گیرند و از نحوه تشخیص یخچال ساید بای ساید ال جی سری X سوال می پرسند. مهم ترین ویژگی که یخچال های نکست سری X دارد این است که به 5 درب مجهز هستند. محصولات این سری دارای دو بخش یخچال و فریزر می باشند که یخچال آن در قسمت بالا و فریزر آن در قسمت پایین است. یخچال آن دارای دو درب اصلی، فریزر آن دارای دو درب و یک درب اضافی نیز با قابلیت دور این دور روی درب اصلی قرار گرفته است. یخچال های ال جی سری نکست با مجهز بودن به 5 عدد درب برای دسترسی به انواع مواد غذایی طراحی شده اند. میزان عمق این یخچال ها در مقایسه با مدل های J و L بیشتر است به همین دلیل برای افرادی که خانواده پرجمعیت دارند مناسب می باشد. یخچال های ال جی سری X به صورت کامل در کشور کره جنوبی تولید و مونتاژ می شوند. البته برخی از مدل های آن ها مانند یخچال ساید ال جی مدل X29 در کشور چین مونتاژ می شوند اما قطعات آن کره ای می باشد.

برخی از مهم ترین ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی سری X

از مهم ترین ویژگی های یخچال ال جی سری نکست X قابلیت دور این دور و اینستاویو می باشد که در بالا به آن ها اشاره کردیم. یکی دیگر از ویژگی های یخچال ساید ال جی نکست سیستم دور کولینگ برای خنک کردن طبقات روی درب می باشد. این سیستم خنک کننده باعث می شود دمای داخلی یخچال یکنواخت شود و 35 درصد سریع تر از خنک کننده های معمولی آن را خنک می کند.  این سیستم با استفاده از دو دریچه اضافی برای هوای خنک به حفظ جریان هوای قدرتمند داخل و خنک کننده یکنواخت و سریع در یخچال کمک می کند. برای اینکه دما را تغییر دهید فقط کافی است درب یخچال ساید ال جی را باز کنید و درجه را افزایش دهید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یخچال ال جی سری X قابلیت Metal Cooling می باشد. سیستم متال کولینگ از جدیدترین تکنولوژی ها برای یخچال محسوب می شود و به حفظ سرمای هوا در داخل یخچال کمک می کند. زمانی که شما درب یخچال را باز و بسته می کنید با سیستم متال کولینگ سرمای از دست رفته با سرعت بیشتری تامین می شود و هنگامی که برق می رود سرمای بیشتری در یخچال حفظ می شود. لایه فلزی در داخل درب جلویی یخچال باعث می شود سرمای هوا حفظ شود و دمای مناسب در یخچال نگه داشته شود. به همین دلیل حتی اگر درب یخچال ساید ال جی سری X بارها باز و بسته شود مواد غذایی درون یخچال تازه می مانند.

یخچال دور این دور ال جی سری نکست

سایر ویژگی های یخچال ساید ال جی سری نکست

فیلتر بهداشتی پیشرفته هایژن فرش Hygiene Fresh از دیگر ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی نکست X می باشد. این فیلتر یک سیستم بهداشتی تصفیه هوا در یخچال می باشد که از کاربردهای ان می توان به نگهداری سالم تر و تازه تر مواد غذایی اشاره کرد. شرکت ال جی برای پیشگیری از مشکلات بهداشتی و حفظ سلامت کاربران یک سیستم 5 مرحله ای همراه با فن را به کار برده است. این سیستم به صورت فعال هوای آلوده داخل یخچال را مکیده و آن را از طریق لایه های قدرتمند تصفیه می کند. همه ی مدل های یخچال ال جی سری X مجهز به موتور پیشرفته و کم مصرف اینورتر دیجیتال هستند. از دیگر ویژگی های یخچال سری X می توانیم سیستم نوفراست، کشوهای عمیق و محکم، قابلیت اتصال به اینترنت و عیب یابی هوشمند، امکان اتصال به آب شهری، سیستم آبریز پیشرفته و … اشاره کنیم. محفظه مخصوص بطری، لبنیات و لوازم صبحانه، کشو میوه و سبزی و حفظ رطوبت و تازگی آن‌ها به مدت طولانی، کشو مخصوص مرغ و ماهی برای تنظیم دما ثابت در صفر درجه، سیستم‌های یخ ساز پیشرفته برای تهیه انواع یخ پودری، مکعبی و کروی شکل و … نیز از دیگر امکانات این یخچال ها می باشد.

نحوه تشخیص یخچال ساید بای ساید ال جی سری j

یخچال های ال جی سری بنتلی یا j دارای 3 عدد درب می باشند. بر خلاف ساید های سری X که به 5 درب مجهز بودند این مدل به 3 درب یخچال مجهز می باشند. یخچال آن در قسمت راست به یک درب و فریزر آن در قسمت چپ به یک درب مجهز هستند. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم مجهز به قابلیت دور این دور یا درب بار هستند. درب بار یا قابلیت دور این دور نیز در قسمت یخچال می باشد و در نتیجه دارای 3 عدد درب می باشد. برخی از مدل های ساید ال جی سری j از قابلیت اینستاویو نیز برخوردار هستند. از دیگر نکاتی که می توانید با آن یخچال ساید ال جی سری بنتلی اصل را تشخیص دهید کشور ساخت آن می باشد. تمام مدل های یخچال ال جی سری J مونتاژ چین هستند و قطعات آن ها در کره تولید می شود. بنابراین اگر فروشنده ای به شما گفت این مدل از یخچال سری J ال جی مونتاژ کره است بدانید که تقلبی می باشد. در ادامه ی این متن به مهم ترین ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی سری بنتلی می پردازیم.

تکنولوژی دور این دور در یخچال ساید بای ساید ال جی

ویژگی های اصلی یخچال ساید بای ساید ال جی سری j

از لحاظ امکانات یخچال های ال جی سری نکست X و سری بنتلی J کاملا شبیه به هم هستند. تنها تفاوت اصلی آین دو مدل در تعداد درب آن ها می باشد. در قسمت بالا به ویژگی های کامل سری نکست اشاره کردیم به همین دلیل در این قسمت به صورت مختصر به ویژگی های یخچال ساید بی ساید ال جی سری J اشاره می کنیم.

  • مجهز به قابلیت اینستاویو یا همان درب شیشه ای
  • مجهز به قابلیت دور این دور یا درب بار door in door
  • فریزر بدون برفک و سیستم نوفراست
  • بسیار جادار با کشوهای عمیق و محکم
  • قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عیب یاب هوشمند
  • مجهز به موتور پیشرفته و کم مصرف اینورتر دیجیتال
  • دارای سیستم دور کولینگ جهت خنک کردن طبقات روی درب
  • امکان اتصال به آب شهری و مجهز به سیستم آبریز پیشرفته
  • دارای محفظه مخصوص بطری، لبنیات و لوازم صبحانه
  • مجهز به کشو میوه سبزی و حفظ تازگی آن ها در مدت زمان طولانی
  • دارای کشوی مخصوص مرغ و ماهی برای تنظیم دمای ثابت در صفر درجه
  • مجهز به فیلتر بهداشتی پیشرفته هایژن فرش Hygiene FRESH
  • مجهز به سیستم یخساز پیشرفته برای تهیه یخ در مدل های مختلف

نتیجه گیری از مقاله تفاوت یخچال های ساید بای ساید ال جی سری x با سری j

ما در این مقاله به مهم ترین تفاوت های یخچال های ال جی سری x با سری j پرداختیم. مشخصات یخچال های ساید ال جی که به قابلیت اینستاویو و دور این دور مجهز هستند را بررسی کردیم. همچنین در قسمت آخر مقاله تفاوت یخچال ال جی سری X و J به نحوه تشخیص هر کدام از یخچال ها پرداختیم. امیدواریم با مطالعه این وبلاگ بتوانید بهترین مدل یخچال ساید بای ساید شرکت ال جی را برای خود خریداری کنید. شما عزیزان می توانید در قسمت نظرات کاربران به سایر تفاوت های یخچال ال جی سری X و J اشاره کنید.